wiehie huil huil, nu heb ik het echt gezien.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:14

seren"]
Oke is goed! Ken je schippers in oerle? Daar is een klein weggetje langs waar je in kan gaan daar links staat maxje het shetje. En ken je de nieuwe bak van de ponyclub zeelst ook in oerle? dat is vlak bij rkvvo daar rijdt ze ermee. Maar ik weet nooit wanneer ze er rijdt... dus dat is moeilijk!
[/quote]

Nee ken ik niet, ben niet zo bekend in Oerle.

[quote="Lielle schreef:
waar is het in/rond Veldhoven? Mag ook per PB, ik woon er nl ook.


We kunnen ook met zijn allen gaan Haha! , staan we sterker. 2 oudere mensen erbij moet toch indruk gaan maken.

Oja, en als je het dierenasiel in Eindhoven belt krijg je een keuzemenu waar je ook aangifte kan doen van de dierenbescherming geloof ik...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:14

griebels schreef:
We kunnen ook met zijn allen gaan Haha! , staan we sterker. 2 oudere mensen erbij moet toch indruk gaan maken.


Verdrietig Huilen
ik zal alvast eens langs rijden *LOL*

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:15

Weet jij wel waar het is? Anders ga ik wel mee...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:23

ik laat het je weten, volgens mij kom ik er langs op weg naar/van mijn werk (PMS Best).

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 12:36

Ok, wacht ik daarop... Seren? Ook mee?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:03

Wat een idioten heb je toch he?! Boos!
Ik zou ze er persoonlijk vanaf trekken en eens een hartig woordje met ze spreken. Zijn ze nou helemaal gek geworden!

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 14:18

ja ik ben daar meestal wel bezig met mn eigen haffie ik kan jullie ook bellen als ze er is.
Ik wil graag met jullie mee!

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:38

Dat geloof je toch niet he Stoom uit je oren
Wat een dom kind zeg,is ze wel helemaal goed en hoe kunnen haar ouders dat nou goedvinden?
Ik snap niet hoe je op een shetje van 9 maanden kan zitten trouwens Verward dat zakt toch meteen door
Goed dat jullie er iets tegen gaan doen OK dan!

Rosiewozie

Berichten: 724
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:47

nou die ouders sporen dus ook niet hellemaal. Er reden eerst twee andere meisjes op, maar die moesten er van de ouders af tenzij ze betaalden, want hun dochter wilde er zelf ook op rijden Verward

Oh als ik volgende keer weer een keer met Loesje mee ga en ik zie haar, dan zal ik haar ook eens goed vertellen hoe het zit. Is ze nou hellemaal betoeterd!!!!!!!!!!!
Maar Loesje heeft idd wel gelijk dat er dan kans bestaat dat ze Loes haar spullen gaat plunderen en Loes haar pony iets doet ofzo. Zo'n kind is het wel. Zo'n associale tr*t die voor niets en niemand aan de kant gaat en gewoon doet waar ze zin in heeft en gewoon andermans erf oploopt en dan alles plundert.
Misschien ook dat als heel de buurt er iets van zegt dat ze hem dan alleen maar ergens anders neerzet en daar gewoon lekker verder gaat. Maar dat is natuurlijk totaal geen reden om haar niet haar lesje te leren!!

Het schetje is trouwens denk ik wel iets groter als een golden retriever, meer als een mechelse herder reu ofzo.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:51

wat een achterlijk kind is dat zeg ... die zou ik ook graag eens een lesje willen leren , ik zou der helemaal in elkaar stampen en op haar rug gaan zitten ( ja ik ben ook zwaar !! Lachen ) en de zweep eroverheen laten gaan en rennen kreng!!!!

laat je weten hoe dit afloopt ?! en als jullie meer support nodig hebben dan kom ik wel ff langs

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:52

sommige mensen snappen er ook niets van!
ik ben heel benieuwd hoe dit af gaat lopen.

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 14:57

Hoe stom kun je zijn zeg....

Heb je al gebeld?

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:04

wat aso egt bellen en foto van maken hoor!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:31

in veldhoven??

langs de weg van het ziekenhuis naar eindhoven toevallig?vlak bij een viaduct waar ook een haflinger staat(mn oude verzorgpony)

wil wel heel graag weten waar het is, desnoods pb, heb 10 jaar in veldhoven gewoond en weet zon beetje alle paarden&pony's daar nog wel te staan

als ik het zie, dan denk ik dat t meisje het niet snel nog een keer durft te doen!

dan spoor je toch niet!!

wil eigenlijk wel weten wie het is( via pb als je t hier niet neer wil zetten, wie weet ken ik haar wel)

maar op een veulen rijden, dat doe je toch niet!!!!! Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:41

schippers in oerle ken ik niet, of bedoel je de dommelsche watermolen, als je in oerle de weg van de Kers in gaat daar heb je aan de linkerkant allemaal paardjes en pony's enzo staan en als je die weg volgt krijg je een scherpe bocht naar links en dan kan je rechtsaf de 'paddenvenweg' in richting hoogeloon dus, en rechtuit dan kom je bij dat grasveldje waar dat kanon staat

ook een friesje die al vanaf ie veulen is in t zelfde achtertuintje staat van wat stenen en zwart zand, das ook sneu, maar ja hij heeft eten&drinken dus niemand kan er wat van zeggen.....

maar als t daar vlak bij is, dan weet ik t wel te vinden, kom ik altijd langs als ik naar veldhoven/eindhoven ga

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:45

WAT!!!??????? Bloos!
DAT MEEN JE NIET:(
op een veulen???
ooow..en dan een kind van 14 erop!!:(
dat is GVD toch niet normaal?!

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:57

stom kind waarom neemt ze dan echt een veulen. Ga maar snel foto's maken *LOL* en dan ook nog een shet tjee dis echt neit normaal. Hoe sneller er iets gebeurt hoe beter

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:04

Renske, heb je het over de haflinger Saluut?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:07

ja saluut en edje Haha!

alleen leeft edje niet meer Verdrietig

heb die tot 6.5 jaar terug verzorgd, toen kreeg ik destiny en bleef een vriendin van mij, renate, ze verzorgen

en daarna Quirine(die staat nu bij de Korze met haar eigen paard) en toe heb ik er nog 1x ogezeten omdat ie bij hu niet luisterde

geweldig beest was dat!lekker lomp!en groot ook, niet zo'n klein haffie zoals je ze nu overal ziet, maat gewoon nog een lomp bakbeest

ben laatst nog bij zn weitje gestopt en m ff geaait, hij is nu alleen wel wat oud aan t worden

waar ken je hem van?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:21

enen hebben jullie er al betrapt GA ASJEBLIEFT SNEL ACTIE ONDERNEMEN!!!!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:25

Ik ken hem van een vroeger schoolmaatje die er (zover ik weet) altijd op gereden heeft, ook bij de ponyclub. 2 jaar terug ofzo stond Saluut nog bij de pelikaanhallen (nu canons club) en hebben we hem doorgegeven aan de dierenbescherming... Hij had zo'n lange hoeven, echt niet normaal meer. Liepen helemaal krom, eigenaar kreeg de opdracht dit binnen een bepaalde tijd te herstellen... Daarna heb ik hem niet meer gezien...

sassa
Berichten: 177
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:26

Loes en Roos, ik ga ook wel mee!!!
Die meid moet eens streng toegesproken worden (zacht uitgedrukt!)
Komen we daar straks aan met een hele knokploeg Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 19:30

ja en dat terwijl de eigenaar dierenarts is, of ja haar man dan! maar ik heb hem eigenlijk altijd goed verzorgd gezien

was het heidi die je bedoelde, die heeft er mee bij de club gezeten, maar saluut heeft zich steeds misdragen op de vrachtwagen, dus mocht ik daar geen lid worden met hem, stomme club!
en toen kreeg ik eindelijk mn eigen pony

maar in de tijd dat ik hem fanatiek heb gereden kreeg ie zelfs hoefijzers, toen ik stopte stond ie weer zonder ijzers, kwam dan niet meer op de straat dus ja

maar ik fietste altijd langs de tennisbaan naar school, dus zag hem dan altijd

en ineens kwam de eigenaresse vragen bij de 'manege' ('t broek, van joke vlak bij t ziekenhuis) waar ik toen reed, of er iemand hem wilde verzorgen en ben ik dat samen met 2 anderen gaa doen
die stopten en toen is een andere vriendin van mij samen met mij hun 2 gaan verzorgen

nu staat ie een stkje verder, meer richting de grote weg, omdat ze heel die tennisbaa hebben verbouwd daar en die snelweg enzo

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:25

Heb je al foto's ervan kunnen maken?

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:35

ik ben ok reuze benieuwd hoe dit afloopt...