Wat is je paardendroom voor later??!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 00:40

Sjuimpje schreef:
Hmm, lekker brainstormen!
Party!!

Wat mij leuk lijkt is Who's the Boss, ggk dekhengst Pavo Cup winnaar 2007 èn 2008,
de eerste (of 1 van de weinige) ggk dekhengsten die door fokker èn eigenaar eigenhandig naar het GP is gereden, dit alles op 8 jarige leeftijd.
Olympische plakken, here we come! *LOL* Cool


Hee Sjuim, Texas staat genomineerd voor de Olympische Spelen van 2012 Kunnen we Boktmeeten Tong uitsteken Ben wel benieuwd naar de dan volgroeide Boss Haha!


Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 09:16

Ik heb hier al zo vaak over lopen brainstormen Haha!

Mijn allereerste wens is zowieso een eigen paardje.

Mijn droomwens is een boerderijtje met eigen stal erbij.
Een overdekte bak, een 20x60 rijbaan, een 20x40 rijbaan, longeerbak.
Mooie luxe stallen met alles erop en eraan.

iig 2 friezen met sjees, 2 andalusiers, 2 kwpn-ers, 2 gelderse, 2 haflingers met oosterijks boodschappenkarretje erbij, 2 higlands ponies, en een stuk of 4 shetties in aparte kleurtjes.

En dan wil ik fokken, zelf rijden, mennen, en kids op een verantwoorde en kindvriendelijke manier les geven (zowel praktijk als theorie, meer persoonlijke begeider zijn dan ipv standaard manegewerk).

Pennymeisje van 36 jaar, jaja echt waar! En als bonus een serieuze amazone van 7 jaar :')

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:51

)hm.... let's see...

In de nabije toekomst wil ik heel erg graag gaan starten met mijn kanjer, gewoon omdat ik zo'n heerlijk gevoel bij het rijden heb, en daar graag wat mee wil doen... het kriebelt zo Hyper! ! Helaas heb ik geen paardenouders, geen trailer noch rijbewijs, dus zelfs DAT is al een toekomstdroom Haha!

Maar dan... Tiedititie!!! *tromgeroffel*

Ik koop, samen met mijn ontzettend lieve vriend (die is er al Haha!), een vierkantshoeve, met plaats voor een 15-tal paarden, waarvan 10 van mezelf en 5 van pensionklanten.

Onder die 10 versta ik: 3 goedgekeurde andalusische dekhengsten (Licor blijft natuurlijk, nog een schimmel en een bruintje erbij) met erg veel type, een superkarakter en drie spectaculaire gangen, wat ze natuurlijk steeds vererven Haha! . Tevens presteren ze alle 3 goed in de sport (al dan niet met mij erop).

Naast de hengsten heb ik dan ook nog 3 goedgekeurde PRE-merries, die zorgen voor het nageslacht. Als de merries niet dragen, worden ze bereden door pennymeisjes die wat delen in de kosten, ik kan nl absoluut niet overweg met merries Haha!

De overige 4 stallen zijn natuurlijk voor de nafok. Die wordt door mezelf opgeleid en eventueel verkocht.
Ik beschik natuurlijk over veel weiland, zodat ik mijn jonkies zelf kan opfokken.

In het midden van de vierkantshoeve (waarvan 1 zijde huis, en 3 zijden stalling en schuur) bevindt zich een all-weather 20x60 buitenbak. Wat verderop heb ik natuurlijk ook een binnenbak.

Wat denk je: ben ik gek

I need CASH!!!!!
(misschien ook nog een leuke naam voor een future Sjuimpje veulen?? Haha! )

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 18:39

Een eigen ranch in Amerika of Canada lijkt me zoo gaaf!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:04

Ik heb niet echt een paardendroom voor later ik heb nu dan een arabisch volbloed van 16 en daar rijd 2 keer per maand een springwedstrijdje mee in de B!! Volgend jaar word ik 18 en krijg ik er een paard bij! Ik zou dan graag een paard willen die al L springen is geweest en daar wil ik dan ook weer wedstrijdjes mee blijven rijden tot het M springen of zo!! Maar toch mijn droom is om mijn arabier tot hij dood gaat te houden ook al krijg ik heel veel problemen of zo want ik hem zooo veel van hem geleerd!! Echt een pony om van te blijven houden

Live,LOve,'ndLaugh

Leo

Berichten: 50037
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 19:14

Leuk, dromen over later Lachen

Leo blijft mijn grootste droom die is uitgekomen Lovers En later wil ik toch eigenlijk wel een veulentje van haar Bloos

Maar eens kijken......

Ten eerste ga ik over twee jaar (als alles goed gaat) met Elisa naar Finland. Ik wil haar heel graag gezelschap houden als we pony op gaan zoeken

Verder wil ik heel graag nog naar Amerika --> Kentucky horse park, om Man O' War the bezoeken Lovers En daar mag Elisa mij bij vergezellen Lachen

Voor mezelf wil ik later niet zoveel uitgebreids.... Een veulen van Leo, van een leuke haflingerhengst Lachen Mss wat keuringen ofzo...
En een zwarte welsh Cob ruin, lieff Lachen

Tja, ik droomde vroeger altijd van een zwarte racekoers arabier Lachen Maarja, o'n droom zal toch nooit uitkomen...

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Mark0919, SentiBot, su72, VanLuna en 44 bezoekers