Bosrit gemaakt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Bosrit gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-03 22:34

Ik heb vandaag een bosrit gemaakt met mijn tuiger. Het was de eerste keer dat ik met hem naar het bos ging omdat ik de weg in het bos niet zo goed ken. Gelukkig vond ik een stalgenoot bereid om met me mee te gaan. Haar paard is 21 en erg rustig, net wat mijn paardje nodig heeft.

Wij dus vanmiddag naar het bos vertrokken (5 min stapafstand). M'n paard was heel erg rustig al wilde hij wel steeds de voorste zijn. Ik wilde achter het andere paard blijven rijden zodat mijn paard niet zou gaan rennen. Hij showt namelijk altijd vreselijk als hij iets boeiend vindt.
Hij liep dan ook constant met zijn staart in de lucht en enorme knieactie.

Afgelopen week kostte het me heel erg veel moeite hem rond te laten lopen tijdens de les. Nu liep hij de hele tijd rond, echt niet normaal meer, terwijl ik toch echt niet bezig was hem rond te rijden... Hij liep de hele tijd rond en ontzettend verzameld want dat ander paard loopt een stuk langzamer dan mijn paard zou willen, als hij nou ook eens zo in de bak zou lopen...

Na een half uur gereden te hebben was mijn paard nog zo enthousiast dat hij er in een volle rengalop vandoor schoot. Ik raakte m'n beugel kwijt en het pad liep slingerend heuvel op en heuvel af.... Best wel schrikken dus en het scheelde niet veel of ik lag eraf (tja rengalop met 1 beugel de heuvel af in een bocht oefen je ook niet iedere dag...) Gelukkig bleef ik zitten en bleef m'n paard de rest van de rit lekker rustig (lees: super verzameld en rond).

Volgende week ga ik weer een bosrit maken met die stalgenoot!!


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 22:36

haha jah zul je altijd zien..juist dan loopt je paard super had ik ook altijd met me oude verzorgpony...
maar wel goed dat het zo goed ging..Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dido2316, gonniee, Maaike_Ma, Sanne96 en 37 bezoekers