enerverend avondje...:D

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Relly

enerverend avondje...:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 08:51

Hai,

Nou sinds gisteren heb ik een nieuw bijrijdpaardje. Het is een supergave fjord en hij heet Thorson. Hij is van Marstad hier op bokt. Lachen
Gisteren een proefritje gemaakt en het ging best lekker. Gelukkig was de eigenaresse ook tevreden. OK dan!
Hij staat op dezelfde stal als de paarden van tiffy die ik eerst dus deed.
Ik vond het echt geweldig maar mijn hart blijft bij de fjordjes liggen...Haha! Bloos
Woensdag neemt marstad het westernzadel mee en kan ik daar lekker mee rijden, dus ik is helemaal happy!*D
'
Dus ik sávonds helemaal happy naar huis tuffen op mijn citta. Nou moeten jullie weten dat ik nooit een certificaat heb gehaald, ( geen zin in Bloos ) dat ding zo'n 55 km/h rijd terwijl die maar 25 km/h mag en mijn voorlicht kapot was. Haha!
Normaal ga ik door de polder en daar is natuurlijk geen politie te bekennen maar doordat mijn licht het niet deed en ik dan echt niets zie in de donkere polder ging ik via woonwijken.
Laat daar nou net een politiewagen staan! Bloos!

uh-oh, dus ik heel langzaam voorbij rijden, en zodra ik uit zicht was vol gas gegeven en om snel weg te komen daar.
Komen ze me achterna! aah! help! Bloos! Haha!
Dus ik als een gek rijden met dat ding, ergens een straatje in geschoten en ze kwamen nog achter me aan.Gelukkig kon ik toen een paadje op waar ze niet met de auto in konden. Schijnheilig
Nou hartkloppingen tot en met haha. Ik voelde me weer net 16 hihi. *LOL*

ach al met al een enerverend avondje dus. Cool

groetjes Relly

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 08:55

ja de politie is er nooit als je ze nodig hebt en als je ze dan even niet wil zien zijn ze er altijd ( ken het probleem heb ook zeker 2 of 3 boetes in de maand )

veel plezier met je nieuwe bij rij paardje !!!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Relly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-03 09:02

haha thanx! Haha!
Ja ze hebben het veels te druk met brommertjes aanhouden, en als je scooter gejat is en je weet waar die staat, dan is er ineens geen wagen beschikbaar...Yeah Right.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie