Wordt Rocky een rodeo-paard? ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Wordt Rocky een rodeo-paard? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-03 22:09

Hoi!!

Vandaag was het weer een normale dag bij de paarden. Ik zette eerst het paard van kyralovertje en mijn paard in de paddock, ging uitmesten, poetsen enz. en ging daarna nog even rijden.

Gisteren had mijn paard een wedstrijdje gelopen met LoveJess. Het ging op het begin heel netjes, maar ging er daarna vandoor. Ik wilde vandaag dus f oefenen.

Op het begin (1e halfuur) ging het echt super en ging de galop ook goed, maar daarna kreeg hij het in zijn hoofd en ging gewoon niet meer in de goede galop en alleen maar onder me vandaan rennen.
ik probeerde hem dus steeds in de goede galop te zetten en gaf hem op een begeven moment een tik.
Hij vond dat niet leuk en ging 1,5 rondje om de pas bokken.
Maar hij zat wel in de goede galop, maar hoe.
Racen dat hij deed *LOL* Hij was echt druk!
Dus ik heb maar even 20 minuten gegaloppeerd Bloos! op beide handen en toen was hij ook wel bezweet hoor!
Even lekker zijn zweetdekentje opgedaan en heb even samen met kyralovertje langs de weg gestapt.
Hij was nog steeds best druk.

Nou heb ik in december wedstrijd Verward En ik hoop maar dat het een beetje goed gaat. want:

1) Hij rent onder me vandaan
2) Hij springt op de linkerhand steeds verkeerd aan

maakt het trouwens uit als je bokkend door de baan gaat op een wedstrijd? Haha!

Al met al heb ik super gereden OK dan!

xxx Roos

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:19

naja daar leer je ook weer van!
en als je nog evne oefend lukt het mischien wel die wedstrijd!!!
en adners gewoon blijven oefenen

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:42

Hey Roos, rock zal de winter wel in zijn bol hebben ...hahaha. En met je wedstrijd -> Ik vang je wel!!! aardig he ?

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 15:06

Hij was echt druk he Car? Zag je mij de hele tijd door de baan vliegen Knipoog Vandaag heb ik les, dus dan zal hij wel weer rustig zijn. Maar die dagen daarna vast wel weer druk, haha

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:26

Heey Roos! Tja, al hij net zo gaat als bij mijn wedstrijd... We moeten maar duimen dat het niet zo is, meer kunnen we er toch niet aan doen! Hij is wel 180 graden gedraaid qua tempo, hè?!!! Hahaha.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 20:54

Ja... hij is echt veranderd sinds hij van mij is.

Vandaag ben ik eerst even zonder zadel langs de weg geweest en daarna heb ik in de les gereden. Hij ging weer de hele tijd rennen Verward

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:40

Phoeg, tegen die tijd dat het december is is Rocky denk wel al helemaal uitgeteld Knipoog
Gewoon nog ff goed oefenen, gister deed Rocky op het laatst toch prima zijn best? Anders wil ik je altijd nog wel helpen hoor!
Maare, ik denk wel dat het gaat lukken, kijk naar Arco, normaal niet vooruit te branden maar tijdens wedstrijden... Haha!
Succes!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 22:13

Kyralovertje schreef:
Phoeg, tegen die tijd dat het december is is Rocky denk wel al helemaal uitgeteld Knipoog
Gewoon nog ff goed oefenen, gister deed Rocky op het laatst toch prima zijn best? Anders wil ik je altijd nog wel helpen hoor!
Maare, ik denk wel dat het gaat lukken, kijk naar Arco, normaal niet vooruit te branden maar tijdens wedstrijden... Haha!
Succes!


Yess, vandaag sprong hij steeds goed aan en kon ik hem goed bij me houden toen hij weg wou spurten Lachen Komt denk ik ook omdat het zo goed ging met longeren Haha! want normaal is hij dan zooo vervelend...
LANG LEVE HET LINT!! haha Knipoog