Jongens betrapt op vuurwerk gooien naar paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miltonlover

Berichten: 762
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:15

stomme idooten Boos!
volgende keer pak in rotjes en gooi ik doe op hun (hahaha)

Hilde_92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:25

Idd volgende keer rotjes op hun gooien oh ik kan daar zo en zo kwaad om worden.
Ik zou ze ook wel van de fiets willen gooien!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:52

Eigenlijk moesten we bij hun eens een rotje in de kont steken en dan knallen maar!Kijken of ze dan nog lachen! Want van dit soort voorvallen wordt ik zo pissig, hier is geen dier gewond geraakt, maar er zijn ook voorvallen.... Jullie weten waar ik t over heb. Te ziek voor worden...Ik hoop dat ze ze te pakken krijgen. Net goed, misselijke pokkeventjes! Boos! Boos!

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 18:21

Oooow ik word zooow gek van dat soort lui laatst ook ik had gereden en ging even men dagelijkse rondje uitstappen... buitenom. Kwamen er op eens 3 jongens op scooters aan... mistral is al niet zoown held buiten als ze alleen of voorop loopt. Maar wat deden die jongens die gingen rondjes draaien om mij heen en zo veel mogelijk kabaal maken.... t was dat men paardje aan t stijgeren was en op dat moment moeilijk in bedwang kon houden anders had ik men zweep gepakt en ze geslagen... oow wat was ik pissig Boos! die klote lui die denken dat ze stoer zijn bah.... ik kan daar zooo boos om worden

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:42

Wat afschuwelijk!
Dat zijn echt van die idioten die niet kunnen nadenken!! Bah!! Boos!

Shadow12

Berichten: 79
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:18

wat een eikels zeg...zulke jongens moet ik niet tegen komen Boos! ....in plaats van dat ze iemand van hun eigen soort en leeftijd zoeken..neej zo een arm lief, onschuldig beestjuh...dan ben je egt ziek

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 13:24

oehh, als ik zoiets zou zien dan zou ik met de varkensprikker erachteraan gaan en dan zou ik ze zo de sloot of de stront in drijven *gniffel *