Meest bereden Boktpaard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12083
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:10

flair schreef:
Maar voel je geroepen om te testen of je ECHT een goede ruiter bent, anders krijg je als vreemde Flair niet aan het lopen


hahahaha hoe je het ook hebt neergezet *grinnik* Haha!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:18

Op Bill hebben volgens mij alleen Xono en Ilindra gereden, en Shaienne heeft hem even uitgstapt.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:25

Euhm even denken.. Diep in m'n geheugen graven.

Iig Tallie1979,Stef,Nathalie1981,*tequilla* Palmaenmisty,citalover,Viking, euhm even denken Bokkers, Was ik er dan alweer???
jeetje.. weinig Haha! hahaha
Misschien ben ik bokkers vergeten hoor zou zomaar kunnen Haha!

Zelf heb ik nog niet op boktpaarden gereden maar dat omdat ik niet hou van vreemdgaan Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 11:48

Steef, en die deed wel meer dan stappen. die sprong ff boven in de staander. Haha!

Kim (Gijsenkim) en die heeft gewoon wat gereden evenals
Yvonne (Vonneke)
Dus zo hoog staat de score niet.
Maar wel alle keren gezellig geweest.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:00

Tsja Codex zal ook wel niet in aanmerking komen. Alleen Solvej (Okkie1) en Roel (click) hebben hem al eens gereden/ gestapt.

Voor mijn gevoel hebben al heel veel mensen Snowdon ontmoet, maar of ze ook allemaal op Snowdon zelf hebben gezeten??? Ik weet het niet. Maar ik denk dat hij wel bij een van de meest-bereden-boktpaarden hoort.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:11

Barb"]
[quote="flair schreef:
Maar voel je geroepen om te testen of je ECHT een goede ruiter bent, anders krijg je als vreemde Flair niet aan het lopen


hahahaha hoe je het ook hebt neergezet *grinnik* Haha!
[/quote]

Onder goede ruiter versta ik dus erg ervaren, ver boven het gemiddelde. De gemiddelde ruiter komt er gewoon niet mee weg, nou geloof ik dat jij en Ingrid gemiddelde ruiters zijn, net zoals ikzelf. Steef kreeg haar nog aardig aan het lopen, maar ook niet optimaal zoals het hoort, terwijl hij toch wel wat boven de gemiddelde ruiter zit qua rijden.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:18

Barb"]
[quote="cloris schreef:
Haha wij komen helemaal nergens ben ik bang, de enige (andere)bokker die op Piropo heeft gereden is DinkeyGirl Haha!



ja ik word nooit uitgenodigt Schijnheilig
[/quote]

Tssssk, jij komt naar Den Helder maar vergeet bij ons langs te komen Afbeelding

Maar je bent altijd welkom Knipoog

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:19

flair"]
[quote="Barb"][quote="flair schreef:
Maar voel je geroepen om te testen of je ECHT een goede ruiter bent, anders krijg je als vreemde Flair niet aan het lopen


hahahaha hoe je het ook hebt neergezet *grinnik* Haha!
[/quote]

Onder goede ruiter versta ik dus erg ervaren, ver boven het gemiddelde. De gemiddelde ruiter komt er gewoon niet mee weg, nou geloof ik dat jij en Ingrid gemiddelde ruiters zijn, net zoals ikzelf. Steef kreeg haar nog aardig aan het lopen, maar ook niet optimaal zoals het hoort, terwijl hij toch wel wat boven de gemiddelde ruiter zit qua rijden.
[/quote]


Zo slecht ging het toch niet vond ik zelf.... of wel Bloos!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:24

Jij bent waarschijnlijk gewoon handig, misschien veel overgevoelige paarden gereden? Of Flair had een goede dag, bij jou was ze iig niet te vergelijken met wat ze bij andere bokkers heeft uitgehaald Haha!

En jouw voordeel is vooral je superstille hand, die je op Flair overigens veel duidelijker had dan op Piropo...

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:29

flair schreef:
Jij bent waarschijnlijk gewoon handig, misschien veel overgevoelige paarden gereden? Of Flair had een goede dag, bij jou was ze iig niet te vergelijken met wat ze bij andere bokkers heeft uitgehaald Haha!

En jouw voordeel is vooral je superstille hand, die je op Flair overigens veel duidelijker had dan op Piropo...


Dat valt mee, ik reed Flair niet anders dan ik Piropo rijd, ik vond het niet zo'n hele moeilijke pony, ze zal dus waarschijnlijk wel een goede dag gehad hebben aangezien het aan mij denk ik niet kan liggen. Verward

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:32

Nou, niet zo bescheiden. Je bent rustig, geduldig en je hebt vooral een stille hand wat je erg nodig hebt bij Flairtje. De meesten stappen erop en doen meteen teveel waardoor Flair afgeschrikt wordt en gaat kamelen.

Dat verklaart nog steeds niet waarom ze bij Barb nou zo achterlijk deed want zij deed weer net niks met haar hand... Verward

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:37

flair schreef:

Dat verklaart nog steeds niet waarom ze bij Barb nou zo achterlijk deed want zij deed weer net niks met haar hand... Verward


Misschien dan bij Barb een hele slechte dag?

Bij ons op stal stapte iemand op Piropo, die wilde dat zo graag een keer voelen en proberen, dus nadat ik gereden had zij erop...
Piropo heeft alles gedaan, Spaanse Pas, Spaanse Pirouette een heel voorzichtige stap maar niet in rechte lijnen en draf en harder lukte haar al helemaal niet, zij stapte op en was TE voorzichtig, bang dat ze wat fout zou doen, ging daardoor scheef zitten en Piep snapte niets meer van de hulpen die hij kreeg.
Het was niet echt leuk voor haar maar Piep straft je onmiddelijk af.

Aan de andere kant, stapt de dochter van een goede kennis van mij op, kind is 9 jaar en die rijdt zo met hem weg alsof ze al jaren niets anders gedaan heeft, nageven alles, hij reageerde op de kleinste hulp die zij gaf...
Leuk gezicht was dat, maar het geeft ook wel weer aan hoe verschillend paarden kunnen reageren op de verschillende ruiters.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:47

ik heb op Grassie gestapt (longlong ago Maaike Lachen ) en heb op Miss Marple van MissM gereden.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:00

Bij Barb had ze zeker een slechte dag Haha! Dat merkte ik zelf wel toen ik erop zat die dag.

Verder ben jij een van de (zeer) weinige die wat voor elkaar kreeg op Flair, dat zegt voor mij al een hoop hoor. Kom haar nog maar een keer gezellig uitproberen hoor, dan weten we meteen of het aan haar goede dag lag of aan jou Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:04

sjakie schreef:
euh op sjaak hebben, djilan, tallie1979, arno24 en nathalie1981 gereden. (en met de laatste had hij nogal een schokkende ervaring Schijnheilig Tong uitsteken )




En pipo.........alleen toen was Sjaak nog niet van jou Haha!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:07

Euuhm niet zoveel mensen hebben op Arie gereden Haha!

-Suleika
-Loulou
-Annelou
-Sedar geloof ik ook (maar die plaatst niet zoveel op bokt)

En Mareska (Esther) wil Aar ook nog wel eens proberen Haha!

Oja bijna vergeten ik zelf natuurlijk ook.

Arsen

Berichten: 167
Geregistreerd: 22-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:39

Op Arsen alleen klien maar ja da's zijn medebaasje!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 13:40

Mikkie schreef:
Voor mijn gevoel hebben al heel veel mensen Snowdon ontmoet, maar of ze ook allemaal op Snowdon zelf hebben gezeten??? Ik weet het niet. Maar ik denk dat hij wel bij een van de meest-bereden-boktpaarden hoort.


Die 24 bokkers die ik opnoemde hebben dus allemala minstens 1 keer op snow gezeten, maximaal een halve Lunterenrit (Sjimmy) Haha! Verder zijn er nog veel meer die Snowdon zelf wel gezien hebben Lachen

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 13:45

Ik heb zelf gereden op
Dientje van Max
Tammy van Max
Max van Max
Nimber van Max
Tamaartje van Max(nu Anneke)
Pauleen van Max(1x op gezeten)
Dennis van(toen nog) Max
Magned van My Dominique
Princes van (toen nog) *Jolanda*
Kartel van *Jolanda*
Lavendel van *Jolanda*
Roosje van Rhosyn

Hmmmm, dit waren ze volgens mij. Ik ben niet echt een persoontje wat overal zomaar op stapt. Maar van Max heb ik er zo veel gereden omdat ik haar paarden verzorgt heb.

En *Jolanda* heeft ook een keer op Dennis gereden, dat maakt Dennis z'n totaal op 8. Hoe kon ik die vergeten, die veranderde mijn harige shet in een mini dresuurpaardje. Zij is de enige die Dennis zo geweldig aan het sjouwen krijgt.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:19

flair schreef:
Bij Barb had ze zeker een slechte dag Haha! Dat merkte ik zelf wel toen ik erop zat die dag.

Verder ben jij een van de (zeer) weinige die wat voor elkaar kreeg op Flair, dat zegt voor mij al een hoop hoor. Kom haar nog maar een keer gezellig uitproberen hoor, dan weten we meteen of het aan haar goede dag lag of aan jou Tong uitsteken



Ja is goed, ik weet waar ze staat dus *LOL*

Barb

Berichten: 12083
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:20

waarschuw me even dan kom ik ook langs Clown

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 14:29

Volgens mij komt Cerise ook een eind, daar zijn behoorlijk wat mensen opgestapt als ik het me goed herinner. Iig ik en mijn zusje, en daarnaast nog een heleboel andere mensen, maar die weet ik zo allemaal niet.

Op mijn Joop hebben niet zo heel erg veel mensen gereden. Ik en mijn zusje, uiteraard, en Karin dacht ik ook ooit nog es. En van Polly weet ik het niet zeker. Polly (Renée dus) heeft iig op Vollie gezeten en ook daar heeft Karin op gezeten en verder weet ik het niet. Batsertje heeft nog geen vreemde bokkertjes op zijn rug gehad, behalve mij en mijn zusje. Het is dan ook wel een levensgevaarlijke hengst he? Tong uitsteken

Zelf heb ik naast Cerise ook gezeten op Leysander, dingetje (meis) van Merilyn en... oh god, die grote vos van Geral (help!) en... dat was het dacht ik wel. Ik zou het echt niet weten, ben best vaak op paarden geklommen in mijn herinnering, maar namen?

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:02

Billy schreef:
Op Bill hebben volgens mij alleen Xono en Ilindra gereden, en Shaienne heeft hem even uitgstapt.



vergeet je mij ik heb met hem gesprongen Verdrietig

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:16

Op Fleur hebben gereden:
Reina, Jessy, Alexander_, Poohbeer, Joslover en Marloes-Joy. Kleintje moet nog Haha!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 16:25

batje... ik heb Fleur uitgestapt!
Dus ik heb er echt wel op gereden! Lachen

Op Treasure heeft geen enkele bokker gereden. Mijn eigen instructrice heeft er 2 keer op gereden toen ik met mijn enkel zat en mijn vriendin en toekomstige bijrijdster heeft er 2 keer op gereden.
Verder hoeft het van mij niet zo heel erg nodig.