Ik heb in Goa opgetreden!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Ik heb in Goa opgetreden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 15:54

Eindelijk was het zover! Ik was uitgenodigd om bij Goa op te treden voor het programma de teugel!

Eerst was ik een avond gaan kijken om te zien welke rol ik zou kunnen spelen. Na de voorstelling ben ik met de mensen van Goa gaan zitten en hebben we besloten dat ik als fee een stukje vrijheids dressuur met een curly pony zou doen, ik als Goa vrijheids dressuur met 7 friezen hengsten zou doen, en voor de rest mocht ik op het frieze paard van Goa gemaskerd door de piste heen rijden, als fee op een witte andalusier in pasage door de piste en mocht ik mee rijden in de finale.

Smorgens kwam ik al om 11 uur aan zodat de kostuums op mijn maat gemaakt konden worden. De camera ploeg kwam om 1 uur en vanaf dat moment begonnen de repetities. Ik begon met de curly pony. Ik moest hem laten knielen, zitten, liggen en de spaanse pas laten doen. Hij luisterde niet echt heel erg goed naar me Bloos! dus maakte ik me best wel zorgen voor de voorstelling die avond. Toen mocht ik met de 7 friezehengsten repeteren!!!! ~~}> jeetje wat was dat moeilijk!!! Om alle zeven hengsten tegelijkertijd een pirouette te laten draaien was echt moeilijk. Ze zijn zo goeg getrained op lichaamstaal dat wanneer ik 1 stap te ver naar achter zette ze allemaal stil gingen staan en me aan gingen staan kijken Haha! . Uiteindelijk lukte me het. OK dan! Het was ook best wel indrukwekkend om die grote hengsten zo voor je te hebben staan. Wat makkelijker was was om Satan naar me toe te laten komen en hem laten stijgeren, want ja dan krijg je lekkers he Vingers aflikken

Toen mocht ik rijden!! De paarden zaten geweldig! ze zijn heel goed getrained en het ging dan ook erg goed.

Weet je wat heel bijzonder is? Er staan 70 hengsten in open stallen en er word niet geschreeuwd, geslagen of geklierd. Het is ontzettend rustig op stal!

I.i.g de voorstelling begon om 8 uur! Eerlijk gezegd was ik best wel een beetje nerveus. Ik moest eerst, zonder dat gereperteerd te hebben, als een van de groepsbende een beetje door de piste rennen en dansen Cool . Ik had geen idee wat ik moest doen, maar de acteurs hebben me geholpen en sleepte me overal mee naar toe en vertelde me wat te doen.

Toen snel omkleden als fee en moest ik met curly de piste in. Mijn hart zat in mijn keel. Ging hij het voor me doen? En jawel, hij deed alles voor me in de piste en ging vlak voor de camera voor me liggen!!!
Hoe het met de frieze hengsten af is gelopen?????
Weet je wat, kijk zondag maar om 15.15 uur en zie hoe ik het ervan af heb gebracht Haha!

De mensen van Goa waren geweldig!!!! Ik heb echt ontzettend genoten. Iedereen was even helpvol en iedereen sleepte me er door heen. Na de voorstelling kreeg ik van het hele team van acteurs een enorm aplaus Bloos! en werd ik gevraagd of ik met ze op tournee ging Bloos!

Deze aflevering is voorlopig de laatste aflevering van de teugel. Misschien komen we half january weer terug op de buis, maar dat is nog niet zeker

Ik heb van deze aflevering echt genoten om te maken. Ik hoop dat ze er bij het monteren iets moois van gemaakt hebben!

Gaan jullie kijken? Dan zwaai ik even Haha!

Groetjes, Marieke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:02

Ik probeer wel te kijken, maar op de een of andere manier VERGEET ik altijd te kijken. Dan is het vier uur en denk ik: sh*t!!! De teugel!!

Maar ik heb alvast een briefje op de tv geplakt Haha!

Echt gaaf dat je mee mocht spelen!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:04

jee wat een ervaring!
lijkt me geweldig omdat te mogen doen, je hebt echt een voorrecht om dat te mogen doen nu je dat programma presenteert....
ik zou graag willen kijken maar dat lukt me helaas nooit op die tijd.....
ik zal voor je duimen dat het doorgaat (en anders maar bij Goa aan de slag Knipoog

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:15

Gaaf!!!
Ja ik ga zondag zeker kijken!!
Kijk elke zondag dus deze ook...
Krijg door al die Goa verhalen op botk steeds meer zin in vrijdag!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:16

Leuk!!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:32

lijkt me echt super om dat te mogen doen!!
ik ga cker zondag wel ff kijken!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:36

Het lijkt me echt spannend, je bent toch afhankelijk van of dat paardje wil luisteren ja of nee!
Maar volgens mij heb je wel een droombaan als je zoiets mag meemaken Gaaf hoor.

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:10

Wat onwijs leuk joh, echt super OK dan!
Ik zou ik ook nog wel eens een dagje willen meelopen daar *LOL*

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:46

op welke zender is dat programma ?
ik ken he tniet, maa rzit om die tijd eigenlijk altijd op stal
dan zet ik de vedeo aan

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:52

Gaaf man, ik ga zeker kijken Haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 18:54

fjordenfan schreef:
op welke zender is dat programma ?
ik ken he tniet, maa rzit om die tijd eigenlijk altijd op stal
dan zet ik de vedeo aan



Ken je het niet? Schande Haha!
SBS6!! 15.15 uur

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 18:56

het komt donderdag en zondagmiddag op sbs6

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:02

bedankt ik zet de video aan (en niet de vedeo, typefoutje)
en nee ik ken het programma niet. Vroeger had je op zondagmiddag ook zo'n zg paardenprogramma, weet even niet meer hoe he theette, maar dat had zo bar weinig inhoud vond ik, dat ik me er niet meer voor interesseerde. En aangezien ik geen gids meer heb mis ik dat soort aankondigingen

Sheilalover

Berichten: 173
Geregistreerd: 26-10-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:03

Ik dacht eerst: Ow is dat een fan van marieke ofzo.. Rolleyes Maarjah toen bleek dat niet zo te zijn! Bloos


Trouwens vet cool van goa enzo. Lijkt me inderdaad vet moeilijk!


Ik probeer de teugel elke zondag te kijken maar....

*Of ik ben bij mijn pony en mijn oma heeft die netten niet...
*Of er komt net toevallig een dom dartspel voor..
*Of ik vergeet het domweg! Bloos
*Owjah en donderdag kan ik niet kijken om 2 uur want dan zit ik namelijk op school !


Dit vind ik zooo jammer want het is echt een TOP progamma! Blijf zo doorgaan!!! Haha!

With love sheilalover

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:21

Lijkt me een geweldige ervaring, om dat allemaal mee te maken!
Ik ga zondag kijken!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:43

O wat leuk zeg!
Wat een kick.
Zo heb ik afgelopen weekend met goed gekeurde hengsten (holsteiners) geknuffeld o.a Contender.
En wow wat een kick geeft dat, maar volgens mij ben je ook al heel wat gewend Marieke hahaha

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:49

Wat gaaf zeg, ik ga proberen te kijken, maar ik ben bang dat ik het ga vergeten, ik ga n.l m'n verjaardag morgen vieren Knipoog
En jammer dat De Teugel waarschijnlijk gaat stoppen...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 20:53

Als ik het niet vergeet zal ik even kijken, ben wel benieuwd hoe je het eraf gebracht hebt Knipoog

Maar aangezien ik een wandelende demo van een vergiet ben zal het mij waarschijnlijk ontgaan voor morgenochtend.
Ik hoop dat ik er morgen nog even aan denk...voor het programma begint natuurlijk, anders heb ik er nog niks aan Haha!

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:01

gaaf joh! dat lijkt me echt een geweldige ervaring!!!
zal zeker proberen te kijken zondag
je zal het wel goed gedaan hebben als ze hebben gevraagd om mee op tournee te gaan Haha!

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 21:52

Gaaaf! Kga zeker even kijken morgen! Maar waarom is het niet zeker dat de teugel doorgaat??

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:06

ohhhhh.vet gaaf dat je dat mocht!

GOA is zo gaaf en dan mag je er ook nog in mee spelen!geweldig OK dan!

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:45

Ik ben jaloers!!!!!!!!! hahaha
Nou nu het toch voorlopig de laatste aflevering is van de teugel kan je net zo goed met ze mee op tournee gaan! Tong uitsteken Haha!
En anders neem ik het wel van je over hahaha geen probleem! Tong uitsteken
ik ga zeker kijken!!!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 15:53

Waah gaaaaf!!
Ik zal proberen om te kijken, Als ik het niet vergeet.. Bloos

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 16:17

supergaaf!!!! hee ik ga nu kijken voordat ik te laat ben!!! ik vertel straks hoe ik het vond!

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 17:00

ik heb het net zitten kijken, echt een onwijs gave aflevering!
Wat bof jij maar met zo'n leuke baan, en dat je op die paarden mocht rijden, ik ben helemaal jaloers op je!!
ik heb ook heel veel foto's van vorig jaar van dezelfde voorstelling, toen vond ik die tinker daar ook zooooo gaaf, heb je die ook gezien/gereden?