Jes als beginnerspony en de verzorgers van Prince

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Jes als beginnerspony en de verzorgers van Prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-03 00:30

Hoiii

Gisteren kwamen ze dan, de meisjes die Prince zo graag wilde verzorgen (me shetlanderveulen) Ze zijn 9 en 12 en ze zouden van mij ook les gaan krijgen op Jessie, want ze mochten niet naar een manege van de moeder, want dat was et duur, maar priveles van mij op Jessie mocht dus wel Schijnheilig Ze hadden nog niet zoveel rijervaring, maar ze mochten wel is met de veulens van de oom en tante lopen, dus een beetje verzorgervaring hadden ze wel..

Eerst naar Prince.. Ze waren helemaal gek van hem. Ze hebben hem gepoetst, met hem gewandeld, vlechtjes gemaakt, ruzie gemaakt om wie hem een snoepje mocht geven en weet ik het allemaal Prince vond het allemaal heeerlijk die aandacht, want zo n uitgebreide poetsbeurt had hij nog noooooit gehad. (ze zijn meer dan een uur bezig geweest met alleen poetsen!!)

In de tussentijd had ik Jessie gepakt en opgezadelt, die stond al ongeduldig te wachten, wanneer hij nou eindelijk mocht rijden.. Na prince heel lang gedag te hebben gezegt kreeg ik de meisjes eindelijk mee! Toen we in de bak kwamen heb ik Jessie eerst gereden. Hij had namenlijk al 3 dagen niet gelopen en dan kan hij nog wel is druk wezen. De meisjes hebben daarna allebei een half uur les gehad van me (omdat ze tegelijk kwamen was 2x 3 kwartier/uur beetje veel voor Jessie) en dat ging super! Vooral het meisje van 9 ging super. Die heeft zelfs op hem gegalopeerd

Toen lekker afgezadeld, Jessie de wollen deken even omgedaan.. En toen moest ik Prince voeren.. gingen ze een beetje ruzie lopen maken om wie hem mocht voeren Verward Toen zei ik: nou, hij mag hooi en een beetje mais. En toen kregen ze heel erg fijn ruzie om wie het mais mocht geven Nu hebben we maar afgesproken dat Leanne het mocht doen en dan mag Nelleke het dinsdag doen Pling

Najaa dat was t dan. Ik ben in ieder geval heel blij met ze. Ik moet er wel bij blijven, maar dat maakt niet uit, want ik kan tussendoor gewoon tuig gaan invetten, stal uitmesten of wat dan ook Lachen maar Prince vind 2 plukkende meisjes om hem heen in ieder geval heeerlijk *LOL* Prince blij.. meisjes blij.. ik blij Haha!

Obelix is gewoon stoer!


Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 00:36

Haha grappig verhaal!! *LOL* Ik hoop dat jij, Prince en de meisjes blij zullen zijn. Knipoog

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 22:52

heeh leuk verhaaltjuh.. wel lief toch dat ze lekker ruzie aan t maken zijn echte pennymeisjes Tong uitsteken

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 23:56

Klinkt als lieve verzorgers! Dat ze ruzie maken betekent alleen maar dat ze je pony's echt lief vinden.... Leuk hoor, je boft met ze!

Lachen

Ngayalover

Berichten: 110
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:24

Grappig. En aardig van je om tijd voor ze vrij te maken en ze van alles te leren. OK dan! Ik denk dat ze bij jou in goede handen zijn en dat jij ze een goede en verantwoordde start geeft.

Kijk, zonder handen!!!
Baf..au..
Kijk, zonder paard...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 10:28

Leuk zeg!! Haha lekker is dat he, dat ze je pony vertroetelen, en jij intussentijd stal uit kan mesten ofzo.. Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ingrid_ms en 128 bezoekers