vandaag :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:40

Ik was vandaag dus op stal. Ik kwam de Staleigenaar tegen en vroeg haar of zij misschien wist of het nou een bal was bij dribbel of niet Haha!
Ze heeft gevoeld.... en...... hij is ingedaald!!!!!!
Ik ben zo super super super blij!!! Dit scheeld dribbel een operatie in utrecht!!!!!!! ik ben echt blij!!!!! Party!! Party!! Party!!

Toen nog wezen wandelen met dribbel. We liepen over een bruggetje ong. 3 meter breed. komt er een autobusje aan. eerst extra gas geven en daarna ong. 10 sec. zijn toeter ingedrukt houden. Oliebol vent!!
Dribbel schrok zich helemaal de pletter, en sprong aan in galop. ik had hem meteen weer onder controle, maar stel je voor dat je daar met een paard was, die hiervan dus nog erger schrok, en niet zo makkelijk terugneembaar was als dribbel.
Scheve mond\ er hadden wel ongelukken kunnen gebeuren Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
Ilona kwaad en schelden tegen die man of hij niet normaal kan doen. hij reed langs me en wou zijn raampje open doen. net toen hij het wou doen wou ik zeggen, als je nou echt lef heb, kom je uit die auto, maar hij reed jammer genoeg al weg. wat had ik die graag wat aan willen doen. vuile vieze oliebol vent!!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Verder was het erg leuk vandaag, weer lekker wezen zwemmen met dribbel. hij heeft me 1 keer willen trappen, dit heeft hij geweten en is daarna meteen de rest van de weg erg lief geweest Lovers


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:46

aaah wat tof zeg en dat de bal ingedaald is maar wat een poedersuiker vent zeg.. pff echt stom hoor. Boos! ennuh.. als je gaat zwemmen ga je dan in een waterplas dat aflopend is want ik wil ook zwemmen hiero zit water dichtbij das niet aflopend dus wil ik effe weten

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:47

??? Ik snap het niet? Waarom scheelt het je een operatie? Is hij al wel of niet gecastreerd en ga je dat nog doen?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 21:49

Ja ik ga in water wat aflopend is, weet niet of dat andere slecht is?

En zijn bal zat eerst in zijn buik of lies en zou dus via een operatie weg gehaald moeten worden. Nu hij dus is ingedaald, moet hij nog wel onder narcose enzo, maar is het minder erg dan dat ze hem uit zijn buik of lies moeten halen. snap je?

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:51

Ow zo bedoel je het! Nou gefeliciteerd dan maar!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:54

dat andere is ook slecht volgens mij balen Boos! maar proficibokt voor jouw en drib he

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:02

nee hoor, water met een betrouwbare zand bodem (dus niet glad) en aflopend is niet gevaarlijk.
Met een niet aflopende kant, hoe wil je dan het water in komen Verward
Wel ontzettend gaaf voor je dat hij nu op de normale manier gecastreerd kan worden, en niet naar de kliniek hoeft...
Gefeliciteerd meid!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:02

Gelukkig is z'n bal ingedaald!!! Party!! Nog veel plezier met dribje en hopen dat de operatie goed gaat. (hij moet toch nog wel geopereerd worden heb ik begrepen heh?? Verward )

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-01 16:20

hij kan nu op de normale manier gecastreerd worden nath Lachen
en yentl waarom zou het slecht zijn om in een meer met aflopend zand/water in te gaan? dribbel vind het heerlijk en er gebeurd niks hij kan gewoon lopen en als hij wil zwemmen.
en dank je stef Party!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dribbel op 2001-08-29 16:21 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bloemetje75, LaDonna75, mika11 en 122 bezoekers