Mijn pony wordt vanavond gechipt!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 17:23

Vanavond moet ik om 9 uur bij iemand in de buurt zijn en dan wordt ie van ook gelijk meegechipt!! Het is niet zo ver, dus ik ga lekker wandelen. Ik vind het trouwens wel spannend! Waarom weet ik eigenlijk niet. Ik ben trouwens bij dat ik zelf niet zo'n buisje in m'n nek krijg, raar idee..
Groetjes, Manon! Haha!

Nouvel

Berichten: 28562
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 18:02

Succes!
en wandelse!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 18:46

Nou, het is gelukkig allemaal goed gegaan. Hij was heel erg lief en hij deed niks. Ik ga alleen nooit meer in het donker met hem de weg over. Die auto's lijken in het donker nog harder te rijden! Tong uitsteken

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 19:12

ja eng is dat he brr autos jech! gelukkig dat et goed ging joh

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 09:38

http://www.antichip.nl

Beetje laat, maar misschien voor de andere 'twijfelaars' over wel of niet chippen.

Sommige op de Bokt weten wel wat ik een felle tegenstander ben van chippen. Gelukkig heeft mijn strijd samen met andere het resultaat dat mijn paard geen chip in zijn lijf hoeft te hebben. En daar ben ik enorm blij mee. Net als je al zelf aangaf, je zou zelf toch ook geen chip in je hals willen hebben!!
DNA is nu het alternatief, wel wat duurder, maar heb alles voorover om te zorgen dat mijn paard geen onnodige risico's loopt met zo'n chip. Ik weet het, voor jou is het nu te laat en de kans dat jij problemen krijgt zijn gelukkig klein maar ze zijn er wel!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-01 13:51

Ik ben al een keertje op die site geweest, maar toch bedankt voor de tip. Ik heb er zelf eigenlijk niet zo'n problemen mee, maarja er zijn natuurlijk altijd wel risico's.