ooit moest het er van komen, vandaag de dag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

ooit moest het er van komen, vandaag de dag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 23:17

was het dan zover, na dik 9 jaar wedstrijd rijden, ben ik er nu voor het eerst in mijn leven op wedstrijd afgeknikkerd Haha!
had vandaag wedstrijd, was de hele week al een beetje raar, mijn eigen vertrouwen was ver te zoeken, alhoewel ik dinsdag nog 1.30 met hem gesprongen had(ik spring Z : 1.20) en dat ging zo top, donderdag had ik les en dat ging verder niet op hoogte, maar voelde redelijk aan......maar vandaag....pfffffff Bloos hij vond het zo eng...... Verdrietig maar hij volgende toch super braaf, de oxers stonden pittig breed,op de dubbel had ik 1 balkje, de dubbels mogen bij mij wel op 7,5/8 staan, want hij maakt zulke grote sprongen(galop) maarja moest hem doorrijden,want hij vond het gewoon eng(stond nu op 6,5/7), maar oke, waren zulke stomme vreselijke lijntjes Boos! maarja dat hoort er nu eenmaal bij, op de allerlaatste hindernis(stond krap op de AC lijn) weigerde hij, stom rotsteiltje...was me eigen fout...dus reed opnieuw aan, ging nu goed, mooi ervoor, maar op het allerlaatste moment stopte hij toch en daar vloog ik dan..... Haha! naja stapte eerder af hoor, knalde tegen de hindernis aan, ben er weer opgeklommen(intussen uitgebeld) en gelukkig mocht ik hem even het vertrouwen geven en hem opnieuw springen, ging allemaal superbraaf, daarna rondje door gegaloppeerd, lekker ontspannen, btje vertrouwen winnen Lovers naja daarna parcours lopen en moest ik meteen weer(was laatste van de Z en weer 1e van de Z) weer zo'n rot parcours, alle moed bij elkaar geraapt en lekker doorgereden, die keus had ik gemaakt(anders krijg ik weigeringen) maarja met het gevolg dat ik rond was met 2 balken, toch wel tevree, want hij volgde nu braaf! Lovers
zat wel flink te balen dat ik eraf geknikkerd was,en dan weet ik gewoon dat het mijn fout is, grrrrrr maarja, heb er overigens wel last van....kwam toch wat harder aan dan ik dacht, heb een zere knie en een zere rug.... Verdrietig

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 23:30

dat is wel balen Tab...Verdrietig Hopelijk heb je er niet al teveel last van
We hebben allemaal wel eens een mindere dag, maar leuk is het nooit

Gelukkig dat het tweede parcours beter ging. Toch de dag fijn afgesloten Lachen

Waar heb je trouwens gereden Verward

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 11:13

tjee dat is vervelend om er af te vallen op een wedstrijd dan is gelijk je hele zelfvertrouwen naar de maan..
vind het wel knap dat je het tweede parcour nog hebt gedaan, dat zou ik niet meer durven

ONDERSCHRIFTLOOS

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 13:10

alja schreef:
tjee dat is vervelend om er af te vallen op een wedstrijd dan is gelijk je hele zelfvertrouwen naar de maan..
vind het wel knap dat je het tweede parcour nog hebt gedaan, dat zou ik niet meer durven



ja en ik was als laatste in de Z en daarna begonnen ze weer met de Z(van onderen) dus moest 2x meteen achter elkaar.....maar ben wel blij dat ik het heb gedaan!


gomir: ik was in franeker

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:17

Ik dacht al dat je naar Friesland was geweest, in Noord-Holland was namelijk weinig te rijden dit weekend voor de pony's Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 13:20

He gatsie zeg Scheve mond gaat het alweer wat beter met je??

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 18:01

Ik had het gezien jah echt jammer.. Het eerste gedeelte van de beide parcoursen gingen wel goed!! Helemaal geen rare sprongen of balken of zo. Maar dat laatste lijntje (11 en 12) daar was ik erg blij mee dat ik die niet hoefde *LOL* Nog gefeliciteerd met de overwinningen van je clubgenootjes!! Die prijzen gingen allemaal de dijk over Haha! echt geinig hoe ze dat ziedne Knipoog Voor mij was dit parcours juist weer vetrouwen krijgen maar voor jou was dat juist het tegenovergestelde! Echt jammer!!! Maar toch het 2e parcours nog rond!! Netjes op die hoogte! Echt eng hoog Verdrietig niks voor mij!!!

Groetjes Hester

Frits [Silverstone x Casantos]
Celoma De La Tourbe [Whitesnake x Zuidhorn]
VERKOCHT
Gediplomeerd ORUN instructrice (niveau 2)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 65 bezoekers