Meerijden in de Sinterklaas optocht??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lieke

Berichten: 11347
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 17:40

pferdtje schreef:
Vreselijk die Sinterklaas ik wordt er gek van Ionica is hartstikke wit en ouders vinden het erg leuk om tegen hun kids te zeggen "kijk het paard van Sinterklaas" Als ik gevraagd zou worden zou ik het wel hartstikke tof vinden daar niet van maar om het hele jaar te horen dat ik op het paard van sinterklaas rij We gaan ons maar vermommen denk ik de komende maand *LOL*

Oh, ik vond dat altijd fantastisch, ik had een verzorgshet, een schimmeltje, en rond sinterklaastijd vertelde we aan zoveel mogelijk mensen dat het de baby was van het paard van sinterklaas Haha!


MissM

Berichten: 508
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Aan de Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:57

Leuk! Sinterklaasoptocht!!

Onze manege rijdt al jaaaaren mee in de optocht, wij zorgen ook voor het Sinterklaaspaard, en ik ben al heel wat keren "paardenpiet" geweest Haha!

De laatste jaren heb ik met mijn paard meegereden om de pony"s die mee waren te begeleiden! Moest mijn Marpie vlak achter de fanfare lopen met daarachter 2 aan 2 de pony's. Ik moest altijd wel goed opletten dat ze niet te hard ging, want ze zou zo tussen de fanfare in gaan lopen, ze is dol op muziek! Vorig jaar was een van de fanfare leden die achteraan liep met de tuba bang van paarden.... hij liep de hele tijd om te kijken, en Marpie maar met haar oren naar voren: "mag ik naast je lopen Schijnheilig

Dit jaar gaat de optocht niet door.... balen ( en dat op mijn leeftijd...)

Ikkem
Berichten: 83
Geregistreerd: 06-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 21:53

Jaaaaah, wij gaan dit jaar met de manege voor de eerste keer meerijden!
Ik ben benieuwd hoe de ponys erop gaan reageren....

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 22:46

dat is wel gaaf,bij onze ponyclub doen ze dat niet meer omdat het te gevaarlijk is...
mijn verzorgpaard was wel heel veel jaar paard van sinterklaas maar nu is ze er te oud voor en ze loopt er te slecht voor

Lovers Sound Lovers
Ik denk altijd goed na, voordat ik iets stoms zeg Haha!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 16:11

kimmy"]
[quote="Uums schreef:
Leuk, doet onze club ook ieder jaar. Dat is altijd een mooi gezicht!


Vooral die ene schimmel van vorig jaar he?! die op zijn achterste benen achter sinterklaas aanliep Haha!
[/quote]

Ja, onze Prelude overwoog bijna nog om met haar buurman Mirk de Ultrawoeste op de loop te gaan. Maar dat kost energie, dus daar zag ze toch maar vanaf, haha! Mirk was vast bang dat hij echt met Sint mee moest naar Spanje als reserve-schim!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:01

Lijkt mij een oud topic Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers