Mogelijk TBS voor dierenmishandelaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:55

Desiree schreef:
De VVD wil ook dat er behandeling volgt, want ze beseffen heel goed dat zulke figuren kunnen ontaarden in seriemoordenaars als ze hun interessen van dieren verleggen naar mensen. Onderzoek in Amerika heeft allang aangetoond dat vele seriemoordenaars in hun jeugd dieren martelden voor hun plezier.

Ik had allang zo'n vermoeden. Immers, als je een dier zo kunt toetakelen, wat houdt je dan tegen om niet hetzelfde met een mens te doen? Alleen de wet, meer niet. Laag drempeltje dus.


Dat bedoel ik ook. En lang zal het niet meer duren denk ik. Hij is niet met kleine dieren bezig zoals honden en katten, maar al met grote dieren... Hoe lang voordat hij zich aan mensen vergrijpt. Dan loopt de politie ineens heel hard, voor dieren natuurlijk niet... Het zijn maar dieren! Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:57

Nou, dat moet dan maar he. Want altijd moet eerst het kalf verdronken zijn hier in nederland voordat men de put dempt. nu maar hopen dat niet jij of ik het zullen zijn.........

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:38

Ze willen er nu wel meer aan gaan doen, een ruime kamer meerderheid wil een beloning uitgeven, dus die misselijk makende figuren worden vogelvrij verklaard en we krijgen premie jagers.
Ik hoop alleen dat we met elkaar echt tot iets beters komen, maar dat zal eerst van bovenaf moeten komen.
Dan pas wil de politie ook wat gaan doen Boos!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:47

aha dus als je hem nu helemaal paars mept en je leverd hem daarna af op het bureau krijg je nog een beloning ook? Kom op bokkrs daar hoeven we toch niet lang over na te denken?!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 13:49

sherwood schreef:
aha dus als je hem nu helemaal paars mept en je leverd hem daarna af op het bureau krijg je nog een beloning ook? Kom op bokkrs daar hoeven we toch niet lang over na te denken?!

o, maar dat doen we ook niet. MAar hij houdt zich verstopt, de lafaard! DAar zit het probleem juist.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 14:17

Die bokt-wacht... Wordt dat nog wat?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:20

wat mij betreft wel hoor! Ik zit vlak over de grens in dat gebied. Heb er best een nachtje voor over.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:35

Ik zou echt niet voor mezelf instaan als ik hem zou vinden hoor! Lekker afmaken en ergens begraven waar niemand hem ooit vindt.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 19:43

was ook niet echt mijn bedoeling om die man uit te leveren..... maar dat moeten we stil houden he.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 03:01

niet elke gemeente is immers happig op het bouwen van huizen met stallen in het buitengebied... Sommige paarden staan liever niet op stal...
Gelukkig staat die van mij naast en achter het huis van een oud dierenarts. Hopelijk wordt die wel wakker...