Mijn verzorgpaardje is ziek...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Mijn verzorgpaardje is ziek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 17:20

Ik kreeg vandaag een telefoontje van de eigenaresse van Cadans. Cadans heeft sowieso al chronische bronchitis, maar het is weer veel erger geworden. Doordat hij nu niet meer naar buiten kan met zijn hoofd ivm de tocht in zijn stal, kreeg hij dus weinig frisse lucht. En we strooien nooit op als hij in stal staat, maar zijn buren natuurlijk wel. Dus hij ging weer meer hoesten. De da erbij gehaald en hij heeft medicijnen gekregen.
Hij staat op in een andere box die wel naar buiten open kan, en hij mag de komende 10 dagen alleen maar stappen.
Dit weekend is de eigenaresse een weekend weg en zou ik Cadans rijden. Dit rijden wordt nu stappen, wat ik overigens niet erg vind, als hij maar weer gezond wordt!
Ze heeft me allerlei dingen verteld waar ik rekening mee moet houden en waar alle spullen naartoe verhuisd zijn en welke stalbedekking hij moet hebben en dat hij kuilgras moet hebben. Ik hoop zo dat ik alles kan vinden en dat alles goed gaat! Goed, ik zal het wel zien morgen. Moest alleen mijn verhaal even kwijt, hij is zo'n schatje en nou is hij gewoon ziek! Huilen Ach gut


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:23

Heel veel succes ermee en ik hoop dat al die veranderingen ook verbetering aanbrengen! Sterkte OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:09

ik hoop voor je dat ie snel beter wordt! een ziek paardje is ook niet leuk en zielig voor het paard zelf natrrulik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:14

he wat jammer nu ja ik hoop voor je paardje dat er wel meer rekeing met hem wordt gehouden, arm beest!

Emeandor

Berichten: 200
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 22:35

Bedankt allemaal! Morgenochtend ga ik naar hem toe en komt zijn eigenaresse ook langs. Kan ze me laten zien hoe je die medicijnen moet geven en waar alle spullen liggen. Dat vind ik toch wel prettig, heb nog nooit een ziek paard verzorgd, dus vind het wel spannend. Ze blijft bereikbaar en in principe hoef ik niet veel anders te doen. Als de box goed is, hoop ik dat hij daar blijft staan. Kan hij lekker met zijn hoofd naar buiten. Groetjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, Laj1, Ninouschka, Noor17, pluisje88, su72, Vagabondo en 45 bezoekers