onteigening weide

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

marahorse

onteigening weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 21:55

ik vind dat het gemeentebestuurd echt DOM is geworden,
ok het zit dus zo:
mijn vriendin en nog een paar en nog vele andere met paarden of koeien staan in een omgevind allemaal weide,n , met boeren opzo enzo.
heel gezellige boel dus, ik ging ernet ook staan als ik wicked had. nu blijkt dat ze alle weiden gaan onteigenen.
en het toppunt is dat ze van de groene zone dat het nu is,
een ..jawel GROENE zone gaan maken. Boos!
zodat de mensen daar kunnen wandelen(doen ze nu al), kunnen fietsen, (doen ze nu al) of kunnen joggen ofzo (doen ze nu al). Het feit zou zijn dat de paarden en koeien de grond zouden vervuilen met hun urine en poep(zoals jullie het noemen).

en zonet heeft iemand daar een wei gekocht voor iets van een miljoen (nog geen half jaar) nu blijkt dat ze gaan onteigenen.??

waar moeten de mensen geen met hun paard? koeien?
sommige moeten hun paarden wegdoen omdat er gewoon weg geen ander weiden te vinden zijn. De boeren halen hun brood eruit (door velden met mais enzo)

hmm tog niet eerlijk Huilen

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:57

die weiland heeft een vaste waarde en wordt gekocht van de eigenaren tegend e grondprijs, dus dta miljoen is ze niet kwijt.
en er zijn altijd wel mensen die hun weide willen verhuren/verkopen, misschien wil de gemeente bemiddelen?

marahorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 22:02

nope, bv mijn vriendin huurt daar een weide van een boer, meesten worden gehuurd van boeren. de ene hefet het gekocht, j ms skrijgt ie een deel terug. maar waar meot hij heen met zijn paard?

F

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie