Bijna vliegles, en lekker genoten met Gen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24038
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Bijna vliegles, en lekker genoten met Gen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 21:51

Vandaag had ik Otto even gepakt om lekker te hobbelen. De bak is weer gaan baar, dus daar natuurlijk even gebruik van maken.

Wilde zonder zadel maar toch maar het zadel erop, ivm spierpijn van een paar dagen terug (auwie)
Na een tijdje te hebben gereden, werd de hindernis die in de bak stond wel erg aantrekkelijk. Ik dus een redelijk laat kruisje neergezet (mischien 40 cm ofzo), Otto in een rustig galopje eropaf. En hij sprong, maar hoe!!!!! Hij sprong voor mijn gevoel ruim 2 meter over de hindernis, had ik niet verwacht, dus vloog een kilometer uit het zadel, om vervolgens half op zijn hals te landen. Beugels was ik kwijt, en aangezien Otto nog al gevoelig is met gek op hem zitten, zag ik hem er al bokkend vandoor gaan... Maar meneer bleef gelukkig snel staan OK dan! En kon ik goed gaan zitten. Even bijkomen van de schrik, om vervolgens in eenslappe lach uit te barsten. Ik was in mijn uppie, dus wat zullen die werkmensjes op het erf wel niet hebben gedacht :lol: Wel was mijn nagel omgeklapt, en bloede nogal... HEEEEEEEL pijnlijk Boos!

Ik besloot het nog eens te proberen, en weer een noodsprong. Gelukkig nu wel voorbereid Haha! Uitslover is het ook!

Na hem ben ik snel naar mijn lieverd gegaan, de melkkoeien stonden binnen en dus waren er twee lappen land vrij om helemaal naar achteren te gaan. Natuurlijk gebruik van maken Lachen Tijdje geleden namelijk.
Dus ik met Gennie lekker het weiland in. Normaal gesproken wilt ze op de helft niet meer, maar deze keer was ze steeds vreselijk aan het briesen en had er echt zin in! Lieverd ook Lachen Mischien voelde ze dat het mischien onze laatste keer naar achteren zou zijn...

Ze was echt zo braaf! Ik heb echt heerlijk genoten, mijn lievie Lovers Wel erbijna af gedonderd, toen ik na het fotos maken er weer op wilde komen en mevrouw niet de tijd nam om me goed te laten zitten, maar gelijk wegscheurde Haha! Weer bijna vliegles *LOL*

Toen de knollies nog een ind e bak gezet. Het hindernisje stond ernog... Otto en Gen gingen lekker samen rollen, dus we stonden eerst even genietend te kijken voordat we de hindernis zouden opruimen... Hadden we het nou maar eerder gedaan, want mevrouw ging voor de hindernis staan, en springt zo vanuit stilstand over de hindernis heen om daarna als een gek te gaan scheuren en bokken! Lekker goed voor haar beentje Ze kreupelt al weer erger... Maar schijnbaar had zij er de grootste lol in, nou ja, vooruit dan maar. Genieten deze dagen mag natuurlijk ook wel. Gekkie is het ook, maar wel een heeeeeeeel lief gekkie Lovers

Ben helemaal gek van Gen, kan me nog steeds niet voorstellen dat ze er maandag niet meer zal zijn...