In de kou gestaan maar toch genoten...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

animals

In de kou gestaan maar toch genoten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 20:51

Ik ben vammiddag naar mijn paarden geweest het was best lachuh hha dat mijn ma en ik hadden de paarden uit het weiland gehaald en in de stal gezet we hebben heel veel paarden opgehaald voordat we met onze eigen paarden verder gingen...

Nu hadden we dus alle paarden op stal maar als laatste had ik een fjord meegenomen haha nou staan er dus 2 fjorden op stal maar ja Ik had ff niet nagedacht dus wou ik die fjord in een andere stal zetten waar zij normaal nooit staat,dus ik loop met mijn domme kop weer terug naar haar eigen stal en had ik er eenmaal op stal en dacht ik later bij mezelf wat was ik toch weer dom bezig:D

Dus toen alle paarden op stal stonden kwamen onze vriendinnen op de paarden rijden ik kan het voorlopig niet omdat ik nog aan het herstellen ben van mijn pols vanwege het ongeluk... Huilen Haha!

Maar ja toen de paarden opgezadelt waren en gepoetst zijn we naar de bak gelopen waar het verschrikkelijk koud was vooral als je nix deed en alleen maar aan het kijken was maar ja toen hebben we maar in de kou gestaan!
Dus toen ze klaar waren met rijden hebben we de deken op de paarden gegooit omdat ze nogal bezweet waren en toen gingen we maar eten..

Dus ik had mijn eten op ben op de fiets gestapt en door de kou heen gefietst het nadeel was ik had het al koud dus kreeg het nog kouder Huilen
Dus ik was bij ,mijn paarden had ik maar onder tussen lekker gebabbelt en geknuffelt met de paarden en toen heb ik mijn hengst Phoebe maar geborsteld want die zag er niet uit Knipoog
Dus ik was klaar met borstelen had ik zin in de borstels schoonmaken en de spullen invetten wat hard nodig was haha...!
Maar ja ik ben toch nogal creatief geweest of niet soms...!
Ik was van plan om nog ff het bos in te lopen met mijn hengstje maar ja daar had ik geen tijd voor haha...
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie