opleving na dipje, helemaal happy

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

opleving na dipje, helemaal happy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 14:02

Nadat ik een tijdje in een dipje heb gezeten wat betreft rijden, zag het er vandaag allemaal weer een stuk rooskleuriger uit.
Nadat het afgelopen woensdag echt helemaal bagger ging, heb ik met de staleigenaar (teven officiele eigenaar van Dex) afgesproken dat hij een paar keer helpt met rijden. Vandaag is hij erop gegaan en ik heb echt staan genieten aan de rand van de bak. Heerlijk was het om iemand anders op je paard te zien en gewoon zo veel verbetering te zien in een relatief korte tijd. Codex was het er in het begin niet zo mee eens dat hij eens een keer echt aan het werk werd gezet, maar na een tijdje gaf hij toch maar op.
Op het einde ben ik er nog even opgegaan en het was echt zo'n verschil om hem te rijden. Ik kreeg hem nu tenminste weer gereden.
Ik ben nu gewoon echt helemaal blij en moest het even kwijt.

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:22

lekker johh!:))

Hou vol zo. OK dan!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:22

lekker johh!:))

Hou vol zo. OK dan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:49

Heej mik, wat fijn dat Hub je zo heeft kunnen helpen! Hoe vaak hij Okkie voor mij heeft gereden, of geholpen als het even niet ging. Ga zo door, ik vind het echt héél leuk voor je dat hij weer lekker gaat nu! En ik zag dat je je laarzen weer terug had, dat zal ook wel geholpen hebben he Knipoog

we gaan toch nog wel naar buiten he, ondanks je nu weer uit je dipje bent he Tong uitsteken ?

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 15:16

Zeker te weten gaan we naar buiten, alleen is mijn moeder en niet zo blij mee. Ik heb haar namelijk maar even verteld van mijn laatste buitenritjes en daar was ze niet zo heel blij mee. Misschien had ik beter nog even kunnen wachten, maar ja.

Tsja mijn laarzen. De rits ging weer kapot, je wilt niet weten hoe ik heb moeten hellen om er weer uit te komen zeg. Ik moet ze gewoon echt wegbrengen. Ik had eens bij Jo geinformeerd voor nieuwe, maar van die prijzen werd ik nog depresiever Tong uitsteken

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:51

Zo zie je dat het af en toe best goed kan zijn als er eens iemand anders o je paardje klimt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:19

nou dan wens ik je succes bij mij is de dip ook over gegaan toen ik mn paard liet berijden door iemand die er wat meer kijk op had, het schepte een hoop rust en het is nog goed voor mn paard ook...
Waarom was je moeder het er niet zo mee eens, je heb het over buitenritten, indt ze dat dan gevaarlijk ofzo?
Succes overigens met je dipje komt wel goed nu ik dit zo lees.