Fabienne koliek deel 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 14:50

Update: Het gaat vandaag aardig goed met haar Haha! De doorstroming werkt al weer redelijk, dus ik heb een klein beetje stal uitgemest Haha!
Ze heeft alweer behoorlijk praatjes, en ze is vanmiddag lekker 1 uurtje naar buiten geweest. Hopen dat het zo blijft.............

Lia dat van die trailer werkt natuurlijk alleen bij paarden die toch iets stress ondervinden in de trailer, en daardoor normaal ook mesten. Fab mest ALTIJD als ze net in de trailer staat, dus bij haar kan je zo'n truc goed gebruiken Haha!.......maar ze mest nu gelukkig weer zonder trailer Haha!


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 14:54

Het is toch maar niks als je dier ziek is Scheve mond Goed te horen dat het weer de goede kant op gaat Fabienne Lachen

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 16:35

weet je wel de reden waarom ze koliek gekregen heeft, veranderinf van voer oid?

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-03 19:57

Nee Chiqua, we hebben geen flauw idee waar het vandaan komt.......meestal kan je wel een oorzaak aangeven, maar nu dus niet; des te verontrustender! Tenslotte is ze al 16......dus misschien wordt ze gewoon wat gevoeliger of zo......in het minst erge geval.
De rest wil ik voorlopig niet over nadenken.
Het is nu gelukkig over!

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 22:39

wow fab das schrikken. ik ben nu op mijn werk stiekum aan het netten Lachen
en dan lees ik dit. heel veel succes met fabje.

ben al weer 12,5 jaar in het bezit van mijn lieve bijzondere jikke.

Kimmes

Berichten: 12818
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 00:21

Kim is ook nogal koliekgevoelig en is 13 jaar.De DA heeft me geadviseerd voortaan lijnzaad of lijnmeel te geven (ong. een halve liter).Ik doe er ook nog een kwart schep zemelen en een eetl. olie door.Ze krijgt dit elke dag en vind het heerlijk.Ik hoop zo koliek te voorkomen.Tot nog toe heeft ze het niet meer gehad,sinds ze dit te eten krijgt.Misschien een tip voor je.Succes.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Celebi, Elegance_, Fientj, Jintexx, Kashmino, lies_sparkle, maitestar23, Marilu, Mark0919, pluklief, Sting, su72, xDeena_ en 39 bezoekers