Gelukkig viel het mee...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

loontje

Gelukkig viel het mee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 21:58

Aangezien Amber al vanaf na de zomer bultjes had(zijn een periode bijna weg geweest)Heb ik vandaag de veearts laten komen.Ik begon al eigenlijk te denken aan een schimmelsoort maar dat was gelukkig niet het geval(ikke blij).Ze schijnt gewoon een reactie te hebben gehad op een verandering(denk aan voer/land/planten).Dus prik erin en nu aankijken en als het morgen niet minder is dan heb ik nog 2 zakjes poeder die dan moeten werken.
Omdat de veearts er toch was heb ik gelijk even naar haar rug laten kijken omdat ze zo erg vast zit.Dat was gelukkig allemaal goed(weer een meevaller).
Moet haar nu veel oefenen met buigen ed.en dan zal het goed komen(gewoon lekker jong dus).Ben wel blij dat hij er naar gekeken heeft want zelfde geldt zat er wel wat klem o.i.d.Je weet maar nooit.
Binnenkort maar even haar tandjes na laten kijken en dan hebben we ons portie wel weer gehad.Ben blij dat het allemaal mee gevallen is.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:03

Fijn voor je ! Als er een aantal dingen zijn waar je al een tijdje over piekert , is het lekker als er dan toch door een deskundig iemand naar gekeken wordt. Anders weet je ook niet wat wel of niet kan en nu ben je weer een beetje gerustgesteld misschien. Het beste met je paard !

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 17:24

Ja het is zeker lekker als je iemand "in kan schakelen"als dat nodig is.Had al aan meerdere een mening gevraagd maar was er niet zeker over dus dan maar de veearts bellen en ik ben daardoor zeker wel gerustgesteld.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:19

Wat een geluk dat het allemaal meevalt.
Ik zelf ben altijd een beetje bang dat de dierenarts enge dingen vind Verward

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie