Braaf, braver .....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Braaf, braver .....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 21:40

en Fitz is het braafst *LOL*

Vandaag is hij geschoren en wat is hij toch ontzettend braaf in de omgang
Z'n hoofd kon geschoren worden zonder dat hij een halster om had, hij was niet gesedeerd en hij had ook geen praam om.
Dus een stalgenootje zegt tegen mij: en jij wilde zo'n paard verkopen? Gek ben je Knipoog

Fitz is weer muisgrijs uit de strijd gekomen maar wat een verademing na het longeren: hij stond niet zwaar te puffen en hij was zelfs droog gebleven OK dan! !

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 21:42

Haha, lekker he zo'n makkelijk paard.
Dennis kan ook zo makkelijk geschoren worden, zelfs zijn oren enzo zonder halster om. Dat terwijl wij zelfs een spanende merrie in de stal hadden staan waar hij in stond.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:14

dat is idd heerlijk dat je paard zo rustig is met scheren, je hebt ook van die draken die het scheerapparaat uit je handen slaan....
en fijn dat ze zo lekker droog blijven tijdens het werken

ONDERSCHRIFTLOOS

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:38

Dus met zijn benen ging het ook beter vandaag? Vorig jaar vond hij dat nog wel spannend Haha! Verder was hij vorig jaar ook superbraaf!!!

Ze hebben het toch zeker wel zo netjes gedaan als ik vorig jaar he Haha! Haha! Haha!

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 00:40

Ze heeft het ook keurig gedaan, Ans! Ik zag nog wat strepen maar na een warme douche waren die ook verdwenen.
En Fitz heb ik daarna gelongeerd en dat was wederom een genoegen met zo'n kaal huidje Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:43

Kan hij geen praatje met Tol maken? Hij moet helaas al weer voor de 2e keer geschoren worden, de beer! Boos!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:46

Tyrza schreef:
Kan hij geen praatje met Tol maken? Hij moet helaas al weer voor de 2e keer geschoren worden, de beer! Boos!


Hmm, dan ben ik niet de enige met een paard waarvan die vacht zo snel groeit! Alleen ga ik niet nog een keer scheren, paard staat toch stil momenteel.

Hoofd red ik niet zonder praam Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 00:47

Ik ben erg blij dat mijn eigen beestje zo lekker braaf is, maar ik heb vandaag carina geschoren en voor een 3,5 jarige was ze super braaf!

Maar toppie dat Fritz ook zo braaf is want het is toch wel een beetje zeldzaam

...Dreaming with my eye's wide open...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 08:54

Lois ws gister ook super braaf. Maar die had dit jaar ook geen sedalin ekregen maar wel een spuitje. Wat een uitkomst! Ik heb zijn hoofd beentjes en oren kunnen scheren. En na 2 uurtjes was hij weer helemaal wakker.

Maar die Fitz, zou hij misschien extra braaf zijn geweest omdat hij graag bij je wil blijven? Vast en zeker hoor, die paarden hebben meer in de gaten dan wij denken Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:27

Wat heerlijk dat ie zo braaf was! Dat maakt andere onhebbelijkheden toch snel weer goed he? Knipoog *LOL*
Fitz zal het zelf ook wel lekker vinden denk ik zo'n kaal huidje.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:04

Wat een superbraaf paard is die Fitz zeg!! Om terecht trots op te zijn.

Toon kon ik trouwens ook zonder sedering scheren, hij vond het wel prettig geloof ik? Zelfs zijn hoofd!! Wat een vertrouwen hebben sommige paarden toch in ons!

Fitzroy

Berichten: 25096
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 10:09

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dit 4 jaar geleden ook niet had durven dromen. Als je dan naar zijn hoofd wees dook hij al achterin zijn stal.
Hij moest ook op Sedalin geschoren worden de eerste paar jaar.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:55

Go Fitzroy.......

Vind het heel knap van hem!!!!!!!!
Komen er ook nog foto's van op bokt te staan

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:37

Lindo had dit jaar al heel snel de vermomming van een ijsbeer aangenomen, maar tot onze ontzetting viel zijn vacht afgelopen zondag spontaan uit. Niet een beetje, maar echt hele plukken en tot op de huid. Wel eng om te zien. Hij is waarschijnlijk erg in de war door de grote temperatuurschommelingen de laatste tijd, maar heeft voor de zekerheid door de veeart extra vitamines voorgeschreven gekregen. Woensdag is hij geschoren, voor het eerst en hij was ook zo braaf. Alleen achter zijn rechteroor was het ineens heel erg eng en heeft hij een schrammetje opgelopen. Wel gek hoor, in plaats van een harig schimmeltje staat er nu een kaal schimmeltje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, Leedebee, Lynnepinny, meniekske, Pellelilly, Poety, sterregoud, xRaisin en 121 bezoekers