Eindelijk een zadel gevonden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Eindelijk een zadel gevonden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 20:34

Vandaag gingen we met paard naar Duitsland om daar zadels te passen.
In principe gingen we voor Passier. Ik heb er nog wel een ander merk op gehad, maar dat lag beduidend minder.

Eerst de Passier Lenox geprobeerd. Zat lekker, maar was ontzettend glad. Het zadel schoof toch nog lichtjes op mijn paard, dus daarom een andere Lenox met ingebouwde voorsingel geprobeerd. Dat paste ook niet 100%.

Tja, dan dus toch maar een duurder type proberen.
En dat past natuurlijk wel. (Mijn paard heeft nu eenmaal een dure smaak) We zijn uitgekomen op de Passier Optimum.
Dat zadel zat echt heerlijk! En schoof ook totaal niet op mijn paard. Ze liep al meteen wat beter.

Wel netjes van de zaak. Ze geven 1 jaar pasgarantie. Indien het zadel op mijn paard niet goed ligt, wordt het vanzelfsprekend aangepast bij Passier zelf, maar ook als ik bijvoorbeeld op een ander paard zou zijn overgegaan, dan wordt het gratis voor mijn nieuwe paard passend gemaakt. (Maar ik wil geen ander paard hoor.).

Op de boom heb ik verder 5 jaar standaard garantie. Ik ben echt blij dat ik nu eindelijk iets gevonden heb. Okë het kost een beste smak geld. Doet nu echt ff pijn. Wel een opluchting is dat het zadel daar € 400.00 goedkoper is dan bij Divoza. Dus dat is het ritje wel weer waard geweest.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110688
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:46

Welkom in de Wereld van de Passier! Haha!

Ik heb zelf een Passier Grand Gilbert.Heb je die ook nog geprobeerd??
Superzadeltjes zijn het Cool

boemel

Berichten: 8405
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 22:26

Ja, die heb ik ook geprobeerd. Zat ook heel erg lekker.
Deze lag net iets minder mooi op mijn paard als de Optimum.
Vandaar dus die keuze.