Hier wordt ik echt ziek van!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:21

Het maakt niet uit hoe oud het rapport is van die mishandelingen.
Het wordt nog steeds gedaan..En niet alleen in die vorm! Kijk maar naar die Creep die nu bezig is..Mishandeling is Mishandeling en Mishandeling is verkeerd! Boos!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 20:55

Iedereen roept wat verschrikkelijk maar wie doet er daadwerkelijk wat......

Kijk alleen maar hoeveel topics er zijn over de paardenmarkten hier op Bokt...."ach heb je die gezien was zoooo zielig"...."en dat paard zoooo erg, heel zijn been was kapot".....maar wel met je cameratje rondlopen en maar zeuren hoe erg het wel niet is..maar iemand erop aan spreken ....hoe die banketstaaf er zijn paard heeft bijstaan.....nee dat doen we niet...als we thuis zijn gaan we anoniem op internet toeteren over wat een ellende we hebben gezien en met de foto nog wat napraten......

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 15:03

vindt ik ook ! als het je echt wat doet,inplaats van er alleen maar over teuten,moet je ook mans genoeg zijn om stappen te ondernemen! heb net dus mailtje naar gaia gestuurt voor info. en wordt er zeker lid van en ben van plan om mee te gaan demonstreren, randy ik heb je net een mailtje gestuurt!! keep the good work going! dus bokkers meld je ook aan bij deze organisatie enneh de politie kan me rug op!!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:57

Het maakt niet uit dat het raport al 6 jaar oud is. Het gezegde luid niet voor niets "Een vos verliest zijn haren maar niet zijn streken"

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:39

Ik heb een informatiepakket aangevraagd en m'n onderschrift veranderd, dat is toch een aardig begin?

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 21:45

hai tessebes tof dat je ook het info pakket hebt aangevraagd!!
net ff in je profiel gekeken wat een ontzettend mooi beest joh die okkie heel stoer en xara vindt ik ook een geweldig paardje!
wens je er heel veel plezier mee,we gaan straks gewoon te paard demonstreren en beuken die kl****akken van handelaren Boos! gewoon omver!! zie ik wel zitten jah!

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:07

Oh wat vreselijk!!! Verdrietig

Ik ga meteen ff kijken of ik ergens nog een goede organisatie hiertegen kan vinden op internet...
Weten jullie er misschien nog één?

Ik ben wel al lid van Brook Hospital, egt een TOP organisatie OK dan!
Ze helpen slecht behandelde paarden en ezeltjes in arme landen...

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:57

ik geloof dat die markt niet meer bestaat hoor, of dat er nu strenge regels op gekomen zijn.
idd het was echt vreselijk