Herpes in het oog

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 10:33

Randy01 schreef:

Maaruhh, ik had hier nog nooit van gehoord.


Ik ken het wel maar dan bij katten. Goed in de gaten houden. Soms wil het wel eens weglijken (ook na de test) maar er toch nog zitten of terugkomen.

'Paint' it 'Black'


Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 10:35

patrice schreef:
ben zeer benieuwd wat ze zeggen! hoe gaat het nu met je paardje?


Het gaat nu heel erg goed. Meteen al de dag na de eerste keer smeren had ze geen tranend oog meer. Haar oogopslag is nu ook helder en haar oogleden zijn niet meer dik. Het ziet er dus heel normaal uit. Ik blijf wel goed doorgaan met smeren.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

patrice

Berichten: 945
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 16:23

ben blij dat alles goed gaat met je paardje! had je trouwens nog gebeld naar utrecht?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 20:11

Wij hebben in de familie een oogziekte (hele zeldzame) waarbij ons hoornvlies beschadigd en dat doet ontzettend zeer (een ontstoken oog)
En Herpes in oog kan bij mensen ook (hebben mijn tante & nicht gehad, ook allebei de oogziekte) dus wens je paardje maar beterschap en kuffel haar maar extra want ik weet hoe het voelt Haha!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, lies_sparkle, Mark0919, Vagabondo en 34 bezoekers