Heideheuvel Eemnes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:22

Mijn zus staat er dus en mijn vader en die hebben het naar hun zin. Inderdaad zonde van die 2 klanten, maar er zijn er genoeg die er wel willen staan. Iedereen moet gewoon staan waar hij wil. Doe ik ook. Ik sta op een manege in Leusden en daar vind ik het heel goed. Maar als ik daar nooit was geweest had ik ook op heidehoek gestaan hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 18:55

Inderdaad Annemiek, volgens mij is het een prima stal, alleen vind ik het net effe wat aan de prijs.

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:42

Tja de prijs is voor een stal met die faciliteiten helaas erg normaal in die omgeving.

Ik ben een paar weken geleden wezen kijken om de Heidehoek. Er staan een paar oud-stalgenootjes van me. Toen ik het terrein opliep en de oude donkere stallen zag, dacht ik: hier zou ik mijn paard niet in willen zetten. Te vroeg geoordeeld, want het nieuwe gedeelte ziet er prima uit. Stallen zagen er schoon uit.
Wat me trouwens opviel, was dat iedereen heel netjes gedag zei, terwijl we daar als totale vreemden kwamen kijken op die stal. Op sommige stallen wordt je niet eens gedag gezegd door mensen die nagenoeg tegen je oplopen en die je dagelijks ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 19:52

Suzan schreef:
Tja de prijs is voor een stal met die faciliteiten helaas erg normaal in die omgeving.
.


Klopt Suzan, de prijzen in deze omgeving zijn schribarend. Maar goed je moet er wat voor over hebben. En ik sta ( bijna Haha!) in Bunschoten, dat vind ik ook een prima plek. INderdaad geen uitrijmogelijkheden, maar je kan niet alles hebben zeg ik dan maar. Ben toch niet zo fanatieke bosruiter.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:02

Mmm. Oké, iedereen verdient een tweede kans Lachen ...misschien moet ik toch maar nog eens gaan kijken??