Dat malle beest blijft me verbazen!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tallie1979

Dat malle beest blijft me verbazen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-03 22:32

Die gekke Winnie.. Haha! Hij heeft deze week ineens de geest gevonden om zomaar vanuit het niets ineens met de kup erop en de kont eronder te gaan lopen Bloos!

Vorige week liep hij nog een beetje te sloffen en deze week bedacht ik me dat het misschien zou werken als ik een spoortje zou gebruiken ipv een zweepje..

En het resultaat?? Een heuse dressuurfjord waar ik ogen als schoteltjes van krijg.. Ik heb maandag werkelijk zo verbaasd op mijn paard gezeten, ik wist werkelijk niet dat DIT erin zat Tong uitsteken

Vanaaf voor het eerst nieuw lesgeefmens over de bak gehad en die zei ook dat hij bijzonder goed en lekker loopt voor een fjordenbaal *trots* Haha!

Ik vraag me af hoe lang dit goed blijft gaan *LOL* Hoop dat we heel ver gaan komen op deze manier Haha!

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:18

Hey, leuk joh! Hopelijk gaat dit nu een tijdje zo door, en anders kan je gewoon genieten van de gedachte dat het ooit, ooit wel eens goed ging Knipoog Haha!

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 23:29

gaaf hey! We hebben gewoon superpaarden... Haha!

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-03 09:28

Paarden zijn onvoorspelbaar Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie