pechdag......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kendra

Berichten: 8730
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

pechdag......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-03 22:18

Vandaag Syl, mijn vierjarige ruin weer opgehaald van de kliniek. Hij is geopereerd aan een paar sarcoiden (dat zijn wratachtige gezwellen) - op hoop van zegen, ik hoop dat ze wegblijven. Tja, zei de DA, 10 dagen niet de wei in. Dat was dus een flinke tegenvaller! Een van die sarcoiden zat vlak achter z'n oor, dus ik kan ook niet zo even een hoofdstel of halster aandoen en lekker met 'em gaan wandelen of zo. Maar goed, 't is niet anders!

De laatste 10 minuten heeft ie op de kliniek alleen gestaan en aangezien het een gigadruktemaker is en hij alleen zijn niet leuk vindt, heeft ie daar de hele boel geprobeerd te verbouwen - wat natuurlijk niet lukte - maar zichzelf verbouwen lukte aardig. De pijp van z'n linker voorbeen is pijnlijk, warm en gezwollen. Waarschijnlijk heeft ie ergens een dreun tegenaan gegeven. Tja, hij staat toch op stal, dus als het niet erger wordt en hij loopt er wel gewoon op, dan bel ik de dierenarts eerst ook nog maar niet. Voorlopig maar even aan de arnica en veel afspuiten. Ik hoop er maar het beste van maar m'n gevoel zegt dat dit nog wel eens een lelijk akkfietje kon worden.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:23

jeetje wat erg is het altijd weer als je lieveling iets hebt..hoop maar dat het snel beter gaat !!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:10

He, jakkes... Ik hoop voor jullie dat het gauw geneest...

BloemBloem

Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 10:09

Bah, sterkte en ik hoop dat het snel weer over is!