lang niet geweest, veel te vertellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 21:30

maar dat doe ik niet nu allemaal hoor!!!!
aangezien onze compu kapot is kan ik bijna nooit meer bokken, vandaag ben ik bij mn bf en ben ff achter de comp gekropen!!!!
bij gerald gaat t heel lekker, ik heb vorige week gereden op Goldglanz en mag overmorgen weer rijden. heel gaaf!!!!
jammergenoeg hebben alle paarden (behalve 1) schimmel en vooral gambler en Roderigo (die eerst Ray of Light heette) zijn daar goed ziek van geweest. hele dikke achterbenen en bultjes overal. Goldglanz heeft t ook best erg gehad en Lixis ook. Lixis is ook nieuw op stal, een 10jarige merrie die Z dressuur is en bij ons staat om "opgeknapt" te worden. gerald vindt t een vreselijk beest (ze is ook echt lelijk als ik eerlijk moet zijn) en ze heeft m er gister bijna afgegooid door onwijs te bokken en te steigeren zodra gerald iets meer van dr vroeg dan alleen rondjes te lopen. ietsjes meer vragen zodat ze met dr koppie naar beneden gaat??? BOK BOK steiger steiger. levensgevaarlijk. maar op stal is ze verder wel heel lief hoor.
En goldglanz is ook nieuw, een 6jarige trakehner ruin, een draak met poetsen (gaat staan trappen) maar verder echt zoooooo gaaf!!!! Kwijl Kwijl echt als je die ziet...... wow!
verder is er nog een nieuwe, Pien. Ze heet voluit anders maar Michel (eigenaar) is de enige die dat weet. Voor t gemak noemt gerald dr Pina Colada.... Michel is nu ook elke dag op stal en das eigenlijk wel lekker, hij is heel aardig (en homo *lol*). lief paardje
verder geen nieuwe paardjes, Gampie is dr nog, Heide en Marengo ook en natuurlijk Roderigo. wow die wordt echt onwijs gaaf, hoe hij nu al loopt gewoon!!! ge wel dig!!!

bij mn vz pony's gaat t ook helemaal goed, alle veulens zijn dr nog en ik heb afgelopen zondag wedstrijd gehad met shico. menwedstrijd, ikke mocht mee als groompie!!! was echt leuk, ook al zijn we 9e geworden van de 10. t was onwijs gezellig.
anja en roosje deden ook nog mee en die zijn 1e geworden bij tweespan pony's klasse 1. echt kewl!


dit was t weer voor nu denk ik
grtz maaike

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:35

leuk joh!!!(oei, ernstige oneliner, maar ja, wat moet je anders zeggen....)