verslag Laura in the USA (24/8 & 25/8)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 22:25

Beetje laat, sorry for that! Lachen

----------------
24/8: Hey from Library

Hey there *LOL*
Argh ik ben en blijf internet verslaafd. Om jullie een ideetje te geven; ik ben net uitgestapt uit de metro op 5th avenue en kon vanuit daar direct de ' New York Public Library' in. Wat een geweldig gebouw zeg. Het lijkt wel een beetje op de gangen van het Louvre. Allerlei zalen met vanalles en nog wat; ik zou niet weten waar ik moest beginnenmet zoeken naar iets!!! Nee echte een hele mooie bibliotheek; hadden we er maar zoeentje in Ede. En ze hebben gratis Internet haha vandaar dus Knipoog Ik had Ryan een mailtje gestuurd of ik hem om 11 uur kon ontmoeten op Port Authority... nou kreeg ik dus een mailtje terug dat ie mn mail pas om 11.30 las. Eiiikel... Maargoed ik ga weer lekker straatjes verkennen vandaag en ik denk dat ik ook nog een filmpje pak. Ohja de reden dat ik mn hotel niet kon vinden gsteren was dat ik op 30-30 West street was en ik moest East zijn. Duuuhh... maargoed ben blij dat het niet in die ongure buurt is Knipoog
Vandaag weer zo'n idioot ' mag ik je telefoonnr?' (wie heeft mannen wijsgemaakt dat vrouwen dat soort vragen leuk vinden? Vaaaag) Nou er staat nu iemand te wachten dus moet weer verder. AHum
Doeeeg veel groetkjes
Laura


25/8: Ben ik weeeeeeeeer...

Goedemiddag Lachen
Het is nu 2 uur en ik zit (dit keer legaal, heb me netjes ingeschreven) weer te inetten in de library. Ik heb vanmorgen mn spullen verhuist van het hostel naar het hotel, via subway en vanaf Port Authority maar met de taxi (5 dollar en heb m 1 tip gegeven) Dat was wel relaxed. Het hotel is wel mooi, heel steriel, mijn kamer is net zo groot dat er twee bedden inpassen; maar er zit een hele mooie badkamer (met bad!!!) bij. Dus dat wordt vanavond badderen en mn eelt eraf schrobben Knipoog
Je raad nooit wat ik gisteravond gedaan heb Lachen Ik ben ' by nighttime' naar Times Square en het Empire State Building geweest. Nee, niet schrikken, niet in mn upje, maar met een hele erge leuke Australier die net aangekomen was vanuit NY en wel wat wilde doen. Of ik meewilde en m wat wilde ' rondleiden' Nou dat laat ikme geen 2x zeggen LOL Lachen Dat was errug gezellig, heb een hle leuke avond gehad. En heb Roy mn mail maar gegeven voor t geval ie nog door NL komt (hij gaat na NY door Europa reizen en is daarna 6 mnd bij familie in Italie)
Verder ben ik van plan om zo een filmpje te pakken op Broadway, moet ff internet checken om een leuke uit te zoeken. Ik hoop dat ' AMerican Sweethearts' draait daar heb ik vorige keer bij Moulin Rouge een svoorfilmpje van gezien en die leek me erg leuk.
Jullie hebben ondertussen vast mijn mail op ' automatisch naar de prullenbak' gezet haha ik mail wel veel. Maar wees gerust ik denk dat ik vanaf morgen nauwelijks meer een computer zie Knipoog Misschien ga ik zo op Times Square nog ff naar het inet cafe om een foto van mezelf te maken met de webcams; dus als ik dat doe zien jullie die wel komen. Hoe gaat het in het kikkerlandje? Nog steeds zulk mooi weer?? Hopelijkblijft het zo tm 15 september kan ik tenminste mn zonnebril nog ophouden Lachen Nou heel veel liefs ik ga weer ff de stad in en eens ergens lunchen want ik heb ongeloflijk honger! Lachen
Heel veel groetjes van Laura en dikke knuffel aan de katten en honden en Iwaldo Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Ineke2

Berichten: 33039
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 12:37

Wat leuk joh!! Het lijkt mij wel fantastisch daarzo!! Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 13:48

ik krijg weer reiskriebels.... leuk dat lau het zo naar dr zin heeft daar! enne wat nou geen zorgen als je op stap gaat met een vreemde Haha! maareh, have fun hoor

wenda

Berichten: 384
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:38

nog veel plezier in amerika


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Azhari, Binau, gillian, Jossie, N_B_N, SentiBot, Ubermetrics en 41 bezoekers