Mee naar buiten (hele mooie bossen!!!)

Moderators: A_nouk, Murosch

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

draaakje

Mee naar buiten (hele mooie bossen!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-03 19:18

*LOL* Wouw, echt mega cool, ik mag een tinker voor... heel veel jaar rijden!.. (tot een baby groot is, en kan paard rijden) En verzorgen ! *LOL*
Ze staat in "onze" wei, en die licht vlak aan de bos rand, ca 15 metertjes!!! Cool Cool of niet cool! Cool

Scheve mond Ik kan ook wel naar buiten, maar in mn eendje een beetje saai Scheve mond

Dus...heb je zin om met me mee naar buiten te gaan op een zater dag of zondag? en je kan zelf met de trailer... of anders... komen? Pb me, lijkt me heel leuk!!! (eigen paardje he) ennuh, we hebben mega mooie bossen (en ik weet wel een beetje de weg!!!) we kunnen makleijk heel de dag weg blijven , maar ook een uurtje of zow)

Ik woon in NB Uden... Dicht bij .... Veg-hel (heb niets tegen vegel mensen!!!! aleen ik vind Veg-hel wel grapig Tong uitsteken) (je ziet ik ben een beetje gestoord! (en 14 (bijna 15) maar Pb of mail maar!!!) (of plaats een berichtje Tong uitsteken hahahah:P

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 21:55

Nou heeeeell veeel plezier ermee!1!
Leuk man!!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 22:19

heej draaakje ik woon in schaijk!!
en mareska en haffie en annelou ook! en loulou en crossmonster wonen in heesch! misschien kunnen we een x een miniboktmeeting doen?

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 08:09

ff of topic, de pony van mij en mijn zus (waar ik niet meer op rij, omdat ik een andere pony heb is een Nrps pony, en .... ook van El beauty! er stond in je profiel, dat je ook zo'n pony had!!! leuk! nu rij is een lieve tinker Tong uitsteken maar dat wist je al, ze is zooooo lief (ook op stal enz. als je haar borsteld gaat ze gewoon staan slapen !) maar je weet dat ik 14 ben toch? omdat je zelf 16 bent....

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 09:39

ik ben zelf 17. ja ik weet dat je 14 bent, maar dat maakt toch niks uit? jonge mensen kunnen ook gezellig zijn Tong uitsteken
Oh leuk, das dan zeker ook zo'n mooi beestje van el-beauty?!

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 14:19

Eej wie ben jij, hier een vegHellaar namelijk Haha!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 17:08

ik ben Maartje (weet je nu meer Tong uitsteken) ik heb absolut niets tege vegel-mensen hoor!!! t is alleen een beetje.... standaart Veg-hel Tong uitsteken Haha! en het klopt, volgens mij is vegel bijna net zo bekend als Uden, mar jah was ff... niuet zo slim...

MZZL

Izzy Khaleesi

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 17:10

ik heb jouw witte paardje volgens mij wel een sin de wei zien staan, kan dat ???? dicht bij de persoon die mij les geeft (Hurkmans ??? ken je die???) mzzzl

Izzy Khaleesi

replika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 19:26

Ja Sjakie (zal het vast wel anders schrijven zeg maar zjakkie) Dat is idd bij Hurkmans jah, naast de Mercedes Benz garage!

Quote Jalisco: Zolang er over je geroddeld wordt, zijn ze je nog niet vergeten Haha!

Reppie Lovers

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:14

sta jij bij hurkmans op stal off???

daar heb ik mijn paard gekocht
zijn moedr is pas overleden hoorde ik van mien Huilen

groetjes simone

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:46

Ik woon in oss kunnen wel een xtje meeten mn pardje is nu ingereden dus...miniboktmeeting is wel leuk

Melody T (Vitano x Gomel ox )
Fuente (First stayerhof Ramzi x Vitano)
Devarana's Balance (Reflection x Vitano )
In training,binnekort ter dekking
General Two (Generals Goldenboy x Doc's chinch bet)

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 18:20

niet meer van toepasing

Izzy Khaleesi

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:48

oud topic.
Vandaar een slotje.

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten