Middagje naar de pony's

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Middagje naar de pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 21:59

Vandaag was ik samen met het baasje van Forrest Anna (AnnaBabs op bokt) naar de paarden gegaan.
Forrest en Lucas gepoetst en Forrest opgezadelt in de veronder stelling in de bak te gaan rijden en de rechtergalop te oefenen.
Helaas was de bak net omgespit en dus heel zwaar. Dus gingen we maar naar buiten toe. Lucas een hoofdstelletje in gedaan en die ook maar mee genomen aan de hand.
Ik eerst op Forrest en Anna had hem aan de hand mee. Lucas was lekker irritant aan het doen. Hele tijd voor Anna uit aan het lopen en Anna af en toe boos geworden ~~}>
We gingen een rondje om de hei... En raad eens wie we tegen komen:
Iris (Iris) met Menno en haar vriendin Nicole (Kaunos) met haar mooie arabiertje Kaunos.
Dus een Boktmeeting Haha! .
We hebben even gepraat en toen snel weer doorgereden. Want onze meneer Lucas wou weer verder.. Schijnheilig
Onderweg nog een paar lastige kindjes (die rennend op ons af kwamen gestormd onder het luide geroep van PAARDJE!) afgeschud met het zeggen hij is nog jong dus oppassen en hij bijt Extreme duivel
Onderweg nog even gewisseld en vol goede moed verder gegaan in de hoop niks engs mee te maken.
Net toen we bijna thuis waren (de laatste boerderij die we tegen kwamen)
waren ze voer aan het lossen, dus een grote vrachtwagen met veel geluid en dus eng want voor je het weet hebben ze je te pakken , meneer moest dus schrikken en op de rug van Forrest springen... En om het allemaal erger te maken waren er ook nog eens 2 arrogante mensen op paarden die er ook door moesten en niet even wouden wachten .
(en daarna ook nog zeggen dat we op moeten schieten, HALLO we hebben een BANG paard! ) Gelukkig waren we bijna terug en er waren al weer mooie merrie aan de kant van het pad dus alles was weer goed... Cool
Toen we terug waren hadden we Forrest aan de longe gedaan (want hij had alleen maar gestapt) wat hij hardstikke goed deed OK dan!

Daarna nog even naar de pony's van vriendinnen van mij gegaan en daarna Anna geloost... Knipoog :p

Kortom het was een gezellige middag. Maar als ik die asociale mensen nog een keer tegen kom dan ~~}>

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)


Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:07

Klinkt leuk! Lachen Wat je allemaal wel niet kan beleven zo Tong uitsteken

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 22:30

Ach ja wat zal ik ervan zeggen? Lucas heeft zo eens in de zoveel tijd een mindere dag Haha!. Gelukkig is hij meestal wel heel lief! (voor de mensen die nu denken dat mijn paard een onopgevoede pummel is :p )

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 10:31

na ja het klinkt iig erg leuk!
en je maakt tenimiste nog eens wat mee Pling

Dag lieve mama...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fdalebout, overzee2, shaddy82, Sheeltje2 en 7 bezoekers