Mijn eerste priveles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VeraM

Berichten: 561
Geregistreerd: 07-05-02
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn eerste priveles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-03 00:25

op mijn eigen paard gehad. En o o o wat was ik zenuwachtig. Omdat ik 8 weken ondertussen ziek ben geweest en niet mocht rijden, moest ik heel rustig aan doen en eigenlijk alleen maar stappen en een beetje draven.
Maar ik wist niet dat je zo moe kon worden van stapwerk Bloos . Mozes kriebel, ik werd flink aangepakt. Engie deed nog wel rustig aan zei ze. Ik ben benieuwd voor de volgende week. We hebben echt de basis aangepakt. Opletten dat ze goed door de rug liep en vooral ontspanning. Mevrouw was het er niet echt mee eens en kwam nog twee keer omhoog maar ik ben een tevreden mens. OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 10:58

Lekker is dat dan he, kom je helemaal bekaf van je paard af, maar met zo'n in- en intevreden gevoel. Nou is je eigen conditie natuurlijk ook flink teruggelopen, acht weken is niet niks!
Op naar de volgende les!!!!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 11:43

Haha erg is dat he als je helemaal kaopt bent van een les! haha ik had er gister ook last van Knipoog
maar dat tevreden gevoel daarna is wel weer alles waard!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 13:00

ohh lkker dat het allemaal goed ging!je hebt wel eens van die dagen dat je na een half uurtje al helemaal total loss bent!

Suc6 de volgende keer! OK dan!