Ben zo happy!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Ben zo happy!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-03 23:03

Oke dit is eigenlijk niet een verslag van de dag maar van een tijdje.
IK ben gewoon zo happy met mijn verzorgpaard Tresor.
Ze had meer dan een jaar stilgestaan nadat ze was ingereden en moets alles opnieuw leren, ik ben er gewoon kunne opkruipen ze was super braaf OK dan! Ze begreep me wel niet altijd even goed, maar het gaat al veel beter nu, ze leert heel snel. Ben ook al 1 keer met haar in het bos geweest en ze was super braaf alsof ze het elke dag deed Haha!
Nu ga ik dus prive les met haar krijgen van mijn favo leraar Haha! Haha! Haha!
Daarom moeten we haar aan de trailer gaan laten wenne want ze is er alleen als veulen opgeweest en toen was ze verdooft,...
Maar we wilden het normaal de zondag doen maar omdat het hard waaide hebben we het een weekje uitgestelt omdat ze van het waaien al een beetje opgejaaid was. Toen heb ik haar maar eens heel grondig gepoesten voor het eerst een zweetdeken en een staldenken opgelecht (want dat zweetdeken moet ze dus in het vervolg opheben na het rijden in de trailer) en ze gaf geen kick!!! OK dan! Ze keek wel effe raar van he wat leg jij nu op mijn rug Verward Maar ze deed alsof ze elke dag een dikke om krijgt zo lief Lovers
Ben echt zo blij met haar, ik ben uiteindelijk van plan met haar oefen military tegaan rijden, dat lijkt me zo gaaf Haha! Haar baasje heeft vroeger 1 keer met haar gesprongen niet hoog, maar na het schijnt doet ze het graag en goed (vader is ook een springpaard) we zullen wel zien Knipoog
Heb het echt getroffen daar *LOL*