veulen kopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rena
Berichten: 203
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: loosdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 14:25

EEn ehct verstandige beslissing!!!! Ik heb in jouw profiel gelezen, dat je gek van Friesen bent. Een fries hengstveulentje kost al gauw 5000,-- piek en merrie ongeveer 6000,--. Dus een slimme beslissing. ALs je nu eens 2 jaar door spaart en je 1800,-- en ongeveerd wat je kwijt bent voor een paard per maand erbij doet. Moet je kijken wat je dan hebt. Een paard kost iedere maand toch gauw 350,-- in onderhoud en dan heb ik het over een goedkope stal. Dit maal 12 is dus 4200. Dan kun je dus zelfs je 1800 gebruiken om nog extra spullen aan te schaffen. Zoals beenbescherming en dekens en misschien een ander zadel of hoodstel. En wat is nou nog een jaartje met zoiets leuks in het vooruitzicht. Succes!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 14:26

Groot gelijk hoor, ook een 3-jarige kun je helemaal naar je eigen zin opvoeden, geen probleem.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 14:34

jep...

Maar ik ben wel gek op friezen maar niet zo gek dat ik er eentje ga kopen want ik spring liever en aangezien je met en fries wel kan springen maar niet zo 1..2..3 wedstrijden springt.

Ennuh, ik weet wel hoe ik alles wil hebben en dat een oudere pony ok geld kost Haha!

Maar ik heb nu een weidje gevonden waar de pony 365 dagen per jaar in de wei kan staan.
Dus dat is 1

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 14:42

hey goeie beslissing heb je genomen!!!

Ik heb een fjord van 2 die komt van een fokkerij. Het enige wat hij heeft gedaan is elke dag het stukje van de bak naar de wei 2 keer en een aantal keer per jaar hoefsmid.

Hem moet ik eigenlijk ook nog helemaal opvoeden.
Er zijn paarden van 3 jaar die nog helemaal onbedorven zijn en die je ook naar je eigen hand kunt zetten
veel succes ermee!

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-01 14:45

Heel goed van je Anna-Jelly! Vind het knap van je dat je toch serieus erover na hebt gedacht! Denk dat je absoluut de goeie keuze hebt gemaakt! Veel succes met het zoeken! Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-01 15:51

thnx Nonnie.

En shaienne: leuk dat je nu Loki hebt gekocht heel veel plezier ermee. Ennuh het zal vastw el lukken.

Xxxies Maaike