en toen was mama weg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Happy17
Berichten: 191
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: alkmaar

en toen was mama weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 18:31

vrijdag middag gingen we op weg naar stal. want het was vandaag de grote dag om de veulens binnen te halen en dus af te spenen. dus wij naar achter en de mamma's gehaald met de kinderen.

ik liep voor op met 1 mama twee veulens achter mij en daaar achter nog een mama ik ging alvast naar de stal waar de veulens zouden komen de andere mama ging alvast weg en haar zoon had dat niet eens door hihi.

toen ze een maal in de stal stonden kwam er nog een derde veulen bij. die kende de andere twee nog niet dus dat was wel ff vechten. het leek wel oorlog daar.

het aller kleinste veulen deed niet eens mee aan het gedoe die d8 laat maar dat win ik toch niet. hij was wel zielig. en dat was mijn schatje nog wel. maar gelukkig is alles goed blijven gaan. af en toe lekk het wel of ze de stal afbrakn maar dat ging allemaal goed.

uit eindelijk stonden ze rustig en toen kreeg het grootste veulen ineens uit het niets door dat zen mama er niet meer was haha dat was wel grappig. wat was ie mooi toen *kwijl* echt waar

groetjes