de dierenarts is geweest....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

anne_bento

de dierenarts is geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-03 19:14

de dierenarts kwam vandaag weer aangezien het nog steeds niet lekker gaat met Meike.... de dierenarts zei dathij niks kon doen, ze krijgt nu wel weer elke dag, 6 weken lang spuiten voor hoefbevangenheid... k hoop echt dat het nu eens goed komt met dr... vanaf april is ze al niet goed, zometeen word het voorjaar... Huilen
en dan is ze ook nog drachtig...

ze zijn ook meteen ontwormt... het veulen bento kreeg ook.. we schatten hem 75 kilo... dus die eigenaar gaf die spuit en hij deed veels teveel.... ik zei nog dat is echt niet goed voor een veulen als hij teveel krijgt.. maakt ie nog een grapje met een andere vent ok... dat als hij morgen dood ligt weten we hoe het komt en kan ie meteen weg Boos! wat een sukkels!!

maar goed ze zijn ontwormt en meike krijgt weer spuiten Lachen
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 01-11-03 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Bento, mijn vriendje...

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:23

Wat stom van die eigenaar, en er nog een grapje over maken ook Scheve mond en wat voor grapje z'n mensen gun je geen paarden ik vind niet dat ze daar grappen over moeten maken.
Sterkte hopen dat het met Meike beter gaat en natuurlijk met het veulen. Lachen

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 20:50

Wat stom zeg van die eigenaar. Maar hopen dat meike er weer helemaal boven op komt

UTILE DULCI: ZZ-licht + M spr + klasse 1 endurance (verkocht)
SJEF (h'adelphos) L1 + 20

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie