Snowdon en Amanda verhuisd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Johanna

Berichten: 19
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:27

Citaat:
Moest jij niet iets met mijn geliefde doen ofzo?????

Ik niets. Het kortharige koppie wel. Die wilt de nieuwe weide van een lint voorzien. *LOL*
Kan trouwens wel goed werken dat vriendje van je. Je gooit er koffie en een koek in en daar gaat ie weer! OK dan!

Paarden : "A way of life"


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 16:53

Ja goed he. Maar dat komt ik heb hem goed afgericht. Als je de knopjes weet te vinden doet ie precies wat je zegt Schijnheilig


Oh als dat bovenstaande toch eens waar was. Dan had ik mijn persoonlijke slaaf gehad Haha!

'Paint' it 'Black'

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:24

Maya als je het niet meer trekt kom je hier maar even uithuilen. Cool .

Ik lees deze topic nu pas Bloos! .

Ik ben blij dat jullie verhuizing ook goed gegaan is, ik wist alleen niet dat de afstand nog ze groot was, het lijkt zo dicht bij elkaar te liggen.

En is snowdon nog steeds zo'n watje dat hij bij amanda bescherming zoekt tegen de grote boze buitenwereld?

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-03 18:32

karuna schreef:
En is snowdon nog steeds zo'n watje dat hij bij amanda bescherming zoekt tegen de grote boze buitenwereld?


???? Heeft hij dat ooit gedaan dan ????

Johanna

Berichten: 19
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:38

Citaat:
En is snowdon nog steeds zo'n watje dat hij bij amanda bescherming zoekt tegen de grote boze buitenwereld?

Is eerder andersom!!! Amanda gaat niet naar de wei zonder snowdon.

Paarden : "A way of life"

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:39

Voor zover ik gezien heb is het juist andersom...

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:41

Ok Ok ik had dat begrepen van Maya dat hij in eerste instantie achter amanda is blijven staan, niet dus. Snowdon voelt zich dus aardig thuis al. Gelukkig.

Dan zijn er 3 paarden en 3 bazen blij gemaakt met een verhuizing.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:45

3 paarden? 3 bazen? ?????

'Paint' it 'Black'

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 18:50

Ja wij zijn een dag ervoor verhuisd, voor een deel om dezelfde redenen. En mijn paardje is ook helemaal blij en voelt zich na een week al helemaal thuis.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:02

oh vandaar Haha!. Waar zijn jullie naartoe verhuisd dan? En vanwaar? Als ik vragen mag?

'Paint' it 'Black'

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 08:48

We staan nu op de Bronsweg waar Mariska en Wendy ook staan, we stonden hier al bijna 1,5 jaar op de wachtlijst voor een plaatsje en aangezien hij gaat uitbreiden was er per 1 november plaats, nu nog in een noodbox maar de definitieve boxen zijn in de maak.

Hij komt hier nu iedere dag buiten, hetzij in de wei en als die te nat is in de bak voor een paar uur. De wei is een van de redenen de andere is de sfeer op stal en nog een reden die je maar aan Maya of Leon moet vragen, daar ga ik hier niet over beginnen.

Ik moet nog steeds Connor's hoeven opmeten. Ik hoop het vandaag niet te vergeten.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 08:49

Oh jullie stonden ook in Dronten?

'Paint' it 'Black'

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 09:05

Nee in Lelystad, we staan nu ongeveer 600 meter verder dan waar we hiervoor hebben gestaan, Dronten is voor ons net te ver anders zouden we ook bij AMB terecht zijn gekomen. Maar omdat autorijden soms niet lukt, kan ik hier met mijn scootmobiel nog komen. Anders ben ik constant afhankelijk van Sander om bij mijn paardje te kunnen komen.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 14:11

snowdon"]
[quote="karuna"]En is snowdon nog steeds zo'n watje dat hij bij amanda bescherming zoekt tegen de grote boze buitenwereld?
[/quote]

???? Heeft hij dat ooit gedaan dan ????
[/quote]

Weet je nog toen een van onze eerste ritten? Ontmoeting met de trekker, zjoef daar stond hij bij Amanda. En de allereerste dag stond hij ook heel dicht tegen de wand bij Amanda's stal. Vandaar Lachen En daarnaast als hij iets eng vind, en hij Amanda nog niet te erg heeft opgestookt, loopt hij wel eens achter haar aan. En ook omdat ze in de wei zo dicht bij elkaar blijven staan grazen.

[quote="Johanna"]
[quote="Karuna schreef:
En is snowdon nog steeds zo'n watje dat hij bij amanda bescherming zoekt tegen de grote boze buitenwereld?



Is eerder andersom!!! Amanda gaat niet naar de wei zonder snowdon.
[/quote]

Echt? Goh... Typisch. *denkt*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 23:38

Jaja Maya het is andersom Tong uitsteken Vrijdag ook, ik haal Snow uit de wei, geen enkel probleem, maar Amanda flipte helemaal in de wei! Die hebben we dus ook maar binnengehaald...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:43

Ik had gisteren een korte Boktmeeting met jullie knollies.

Wat een lief koppie heeft Amanda, echt kjoet! En Snowdon had ik al wel eens gezien, ik herkende 'm ook meteen aan z'n ogen, dat blijft ook een erg leuk paard! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-03 23:47

Ha, wat een lief compliment Lachen Tuurlijk is Amanda kjoet Wel minder om te horen dat Amanda flipte in de wei... Toch maar eens uitzoeken en oplossen dan.

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-03 23:54

Karin schreef:
Wat een lief koppie heeft Amanda, echt kjoet! En Snowdon had ik al wel eens gezien, ik herkende 'm ook meteen aan z'n ogen, dat blijft ook een erg leuk paard! Cool



Het blijven twee superknollen! Tong uitsteken Leuk dat je even daar op stal was!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 07:59

karuna schreef:
Dronten is voor ons net te ver anders zouden we ook bij AMB terecht zijn gekomen.

Je kan ook nog bij mij op stal komen, ligt aan de lelystad kant van dronten Haha!
Maar maya en leon, gefelicipeerd met jullie nieuwe stekkie. Ik had van een oud-stalgenoot al gehoord dat jullie inmiddels verhuisd waren. Veel plezier OK dan!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 08:45

Ja ze heeft mijn dropsteen meegeleend voor haar knol. Dacht dat ze hem niet lekker zou vinden Haha!. Maar ja, regel 1: Fasel heeft altijd gelijk. Regel 2: mocht het onverhoopt voorkomen dat het gelijk niet of niet volledig aan de kant van Fasel is, dan treedt automatisch regel 1 in werking.

Maw. Ret vond het lekker Haha!. Tuurlijk. Wie kan die verwennerij nu weerstaan Haha!. Op de muesli na dan Knipoog

'Paint' it 'Black'

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 11:27

Haha vonden Draak en Drek de dropsteen niet lekker dan? Of had je deze over?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-03 18:30

Retje mocht die van Raakje even proberen, vandaar dat ik een bak meekreeg. Ik koop nooit 'vreemd snoep' in grote hoeveelheden aangezien meneer nogal kieskeurig is: lust niet eens suikerklontjes en de Lik-it moet-ie ook al niet. Volgens Fasel is die dropsteen echter ontzettend lekker, en tja, als je dan de kans krijgt om er eentje te proberen... Knipoog

Maar hij werd idd wel nijdig toen ik die bak met zwarte zooi na het rijden boven op zijn muesli zette, toen was de muesli toch weer even lekkerder. Haha!

Hihi, Draak en Drek, een lekker stel... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-03 18:35

Ahh dus Snowdon is niet de enige die geen suikerklontjes hoeft! Suiker/Voederbieten hoeft ie trouwens ook niet...

Johanna

Berichten: 19
Geregistreerd: 26-07-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:06

Citaat:
Ahh dus Snowdon is niet de enige die geen suikerklontjes hoeft! Suiker/Voederbieten hoeft ie trouwens ook niet...

Des te meer hebben de anderen! Amanda lust er wel pap van en :"A biet a day keeps the doctor away"

Paarden : "A way of life"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts, Vagabondo en 42 bezoekers