Ik word wanhopig van mijn kat.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:14

Die katten doen dat van mij dus ook.. gaan ze dus terwijl je typt bovenop je armen liggen...of op je toetsenbord inderdaad. En wat ze natuurlijk ook leuk vinden is voor je monitor heen en weer lopen....en dan lekker met dat poepgaatje van ze richting je hoofd, hahaha Bloos
Meestal luisteren die van mij wel als ik ze weer op de grond zet, maar ik ken het probleem.
Nou ja probleem..... het blijven ook maar beestjes en ik moet er vaak toch wel om lachen. Tong uitsteken

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 15:37

Heike schreef:
Trouwens nog iets. Ze zeggen dat katten altijd heel goed weten waar ze lopen en niets omgooien? Mijn kat weet dat niet, die van jullie?

Alleen als ze het bewust doen, anders niet. Bijvoorbeeld als ze anders niet bij het prullebakje kunnen, dan gooien ze het om (staat op het aanrecht waar ze niet mogen komen, dus dan snel er op springen, op de grond gooien en hopen dat het baasje niks gehoord heeft)

Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 17:47

he Heike je weet ik heb er vier en daar zijn er dus drie van die mij terroriseren en het liefst als ik achter de computer zit want dat ziet er blijkbaar zo gezellig uit. Effe een tip bouw om je heen allemaal lievelingsplekjes van je kat dan willlen ze nog welpowiut eens daar op gaan liggen pitten ipv jou te pesten met goedbedoelde aandacht, want aan de andere kant vind ik het ook heerlijk want bhbjo0- ze doen het alleen bij mij, het zijn natuurlijk ook allemaal mijn katten maar toch er wonen hier toch meer mensen in huis. en wa betreft dat omgooien daar hebben ze bij niet zo erg last van tja af en toe maar dat is het voordeel van in een jungle te leven daar kan niet zo veel meer om of kapot en wat me echt dierbaarwdrehuio is zet ik veilig weg in de vitrine kast of zo.
Heike had jij mijn foto 's nog ontvangeniju0--0p? TJas adit is misschien een beetje eeen vaag mailtje geworden maar dat komt omdat Bw zich ermeee bemoeit. Vertalingingkio Binky WInky, mijn drie jaar oud knuffel katje. Nou groetjesa allemaal en een knuff van BW.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 18:07

Bij mij is het 's avonds altijd zo..ik ga wat ''bokken" en daar komt ze al aan ..mijn ouwe doos.....
Als ik haar niet snel genoeg pak,klimt ze dus langs mijn broek omhoog Boos! .....
Ze wil het liefst OP mijn toetsenbord dutten of net achter de p.c en dan ieder keer als ik de muis beweeg geeft ze er een tik tegen.....
Ze is nu 13 jaar en overdag nog weleens buiten maar zodra het koud/donker word snel naar binnen en speelt mijn schaduw....
Afbeelding

De andere 2 zijn echte buitenpoezen komen wel kroelen als ik buiten bezig ben maar verder nooit naar binnen
Afbeelding
Afbeelding