Super weekend achter de rug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
compagnon
Berichten: 140
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Ter idzard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 12:41

He allemaal, ben een tijdje hier niet geweest maarre nu benne ik er weer maar moet ff wat vertellen uit blijdschap! *LOL*

Ik rijd dus m1 en heb nu 1 winstpunt (was in mijn 2e keer m1 dus kan niet zeggen dat het slecht gaat) maar goed ik had zaterdag dus een streekwedstrijd ( de derde keer dat ik m1 ging rijden dus was bel benieuwd hoe het zal gaan) in de Joure ik moest als allerlaatste rijden ik heb niet zo lang ingereden want het was stikheet! De eerste proef ging slecht want maakt 2 fouten ik ging schouderbinnenwaarts doen terwijl dat niet moest maar volgens mij heeft de jury dat niet gezien, en moest in de galop f x h of zo van hand veranderen toen was ik de kluts ook ff kwijt en op x weer draf dat werd wel 4 meter naar de x (haha) cor was lekker lui maar wat wil je ook met dat warme weer eigenlijk vond ik het zielig en wou zou snel mogelijk naar huis, de tweede proef was in een onflakke baan met lang gras ik maakt geen een fout! jeah!
Toen moesten we ook nog parade rijden in de hitte was niet eerlijk maar toch ik rekende niet op een prijs maar ging toch maar mee we waren maar met z'n 2 van onze club die anderen waren hier al vroeg en vonden het te warm (hadden ze ook wel gelijk in)
Toen kwamen ze bij mij baan derde is bla bla bla tweede is MAAIKE BROUWER met 161 ikke shiiiiit in de andere baan was ik ook 2e met 162 2 winstpunten dus ik heb er nu 3 dus ben heel tevreden heb zondag een concour dan zal het vast niet meer zo goed gaan!

groetjes van maaike en hoevjes van mijn super pony compagnon Knipoog Knipoog Knipoog

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 13:26

fijn dat het zo goed ging.

het was inderdaad erg warm. hopenlijk wordt het vandaag ietsje minder warm. Zo rond de 23 graden vind ik het het prettigst