dipje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 19:11

Mikkie schreef:
En als ik dan weg ga dan kijk ik om en zie een stralende blik, gespitste oortjes die me volgen tot ik de poort uitben. En dan denk ik, wat ben ik ook een muts.

owowow ik ken dat dat schuldgevoel je paard heb ookniet door hoeveel energie het ook kost om telkens door weer en wind te gaan he ik ken dit gevoel heel goed!

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 21:54

ik heb regelmatig een dipje. soms gaat het even goed, maar dat weet ik al zeker dat het 1, 2 of misschien 3 weken later weer super slecht gaat.
en het ergste is nog dat het aan mezelf ligt Afbeelding

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:12

Tja heb ook wel eens zo'n dipje. Alleen soms gaat er iets weer helemaal goed en dan kan ik er weer tegenaan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 17:59

Hey Mik, kom op Ach gut ik heb een goed voorstel Haha! (al zeg ik het zelf) als het weer een beetje mee zit gaan we gewoon lekker uitrijden samen een dezer dagen, als je er zin in hebt natuurlijk, met zen tweeen zal toch wel goed gaan he!

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:46

ik heb ook ff in een dipje gezeten, int begin van de overgang m1 naar m2, mn pony wou helemaal niet voor mn been lopen en geen travers enzo en het lukte gewwoon echt niet en nu gaat alles weer stukje bij beetje beter gelukkig!