Update: eindelijk onafhankelijk

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Update: eindelijk onafhankelijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 09:15

Hierbij een update http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=164153&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

Ik vertelde in het topic dat mijn auto bij de garage staat en het er niet écht goed uitziet.
De garageman belde gisteren naar mijn huis (ik had cursus) en hij vertelde niet wat er mis is maar dat ik vandaag maar even langs moet komen om te zien wat er aan de hand is. Ik vrees dus het ergste.
Ik heb straks een overleg op mijn werk en ik bel zometeen even de garage of ik daarna kan langskomen.
Ik heb de auto nog niet lang (vanaf april) en mocht er écht iets flink mis zijn, ga ik dat zeker aanhangig maken bij de garage waar ik hem gekocht heb. Dan moet het natuurlijk wel iets zijn dat ze hadden kunnen weten bij de verkoop.
Heel erg, ik weet nu nog niets zeker, maar ik ga jullie op de hoogte houden.

In ieder geval heb ik er amper van geslapen.

Denk je alles voor elkaar te hebben....
Huilen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:28

He bah, daar zit je echt niet op te wachten
Heb je net alles voor elkaar en kun je lekker zelfstandig de weg op, en dan krijg je mankementen.
Ik heb ook zo'n vermoeden dat er iets flink mis is (lekker hoopgevend he ? Knipoog ), maar anders zouden ze je toch niet langs laten komen.......
Heb je nog garantie op de Patrol ?
Ik hoop echt voor je dat het meevalt, en als het tegenvalt dan hoop ik dat de garage waar je hem gekocht hebt nog wat voor je wil doen.
Hoe oud is je Patrol eigenlijk ?

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 09:32

Nou, heb net de garageman gebeld. Heb een afspraak om half elf vandaag. Hij zei dat hij het over de telefoon niet kon uitleggen en dat ik het zelf moest zien. Hij zei dat het zo omvangrijk is dat ik dan maar moest beslissen of ik er nog wat aan wilde doen.
Ik vrees dat het of hele hoge kosten gaan worden, óf een nieuwe auto, hangt ervan af of deze het nog waard is.
De Patrol is al een oudje. Hij is van 1989. Ik weet dus dat er het e.e.a. aan kan gaan mankeren, maar ik had gehoopt dat hij nog minimaal 1,5 jaar zou meegaan zodat ik kon sparen voor een nieuwere auto daarna.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132044
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 09:40

Oei, dus toch....... Boos!
De onderdelen voor een Patrol zijn best wel duur, als er wat aan mankeert dan zit je al snel op een fiks bedrag aan onkosten.
Veel sterkte vandaag, ook voor je portemonnee Ach gut

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 10:46

3 maanden garantie geven ze geloof ik, heb je hem niet Bovag laten keuren voor de aankoop? Dan had je nog een jaar garantie. Het blijft moeilijk autohandelaren en de handelaren van paarden!!! Boos!
Ik hoop dat het allemaal meevalt voor je.

MuSLi

Berichten: 5240
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 11:12

Ohw Viv lekker is dat...

Dacht je eindelijk alles een beetje voor elkaar te hebben,

Krijg je dit weer... Huilen

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-03 14:01

Nou, ik weet weer ff wat meer. Het is moeilijk uit te leggen, maar heeft te maken met de vering bij alle 4 de banden. Vanmiddag ga ik met de auto naar de Nissan dealer en die geeft vrijblijvend advies en kijkt ernaar. Daarna ga ik met de auto naar de garage waar ik hem gekocht heb en die kijken er ook nog naar (wil zeker weten wat het is). Dan moet ik maar weer verder zien en even afwachten wat de evt. reparatiekosten worden.
Voel me er flink beroerd onder maar hij staat nog niet op de schroot, dus er is een beetje hoop!