Slecht geregeld op mijn werk! (manege)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:36

Zo dames zijn we lekker bezig?
Ik vind dat Dees groot gelijk heeft dat ze weg is gegaan...ik zou ook niet graag 3 maanden vrijwilligerswerk doen terwijl ik wel mijn eigen vaste lasten heb. Dat ze niet heeft afgebeld is misschien niet zo netjes, maar wel begrijpelijk nadat ze zo behandeld is. Verder ben ik het ook met G&K eens dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen aan haar collega's. Het zou misschien netjes geweest zijn, maar om hier nu zo'n drama van te maken?
kunnen jullie nu slapen Haha!

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:40

Dream on Cissie.... slapen....hoe kom ik erbij? stom stom stom!
roze wolk, ehum, mag ik ff lachen?
Ik heb in mijn korte leven ontzettend veel narigheid meegemaakt, en de laatste die op een roze wolk zit ben ik.
ik werk vanaf mijn 15e keihard onafgebroken, en het eerste dat ik geleerd heb is dat iedereen voor zichzelf moet opkomen, omdat een ander dat niet voor je doet.
En als je zelf niet oplet, word je belazerd bij het leven.
En áls je dan eens een keer iets voor een ander doet is het meestal stank voor dank. Dus mocht ik iets doen, dan is het voor familie en echte vrienden, waarvan ik weet dat ze het waarderen.
Ik ben al té vaak van een roze wolk afgedonderd.

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:45

Ik maak hier geen drama van, ik zeg wat tegen Dees, en ik word er op gewezen dat ík mijn baas erop aan moet spreken??
Ieder voor zichzelf hoor, dat is toch wel duidelijk tegenwoordig?
Ik sluit me helemaal bij AnnaBabs aan, het was netjes geweest, maar idd, om er nou zo'n drama van te maken???'
Word uitgemaakt voor arrogant, het zal allemaal wel.

Cissieeeee
Berichten: 19
Geregistreerd: 06-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 23:47

En nu ga ik echt slapen, hopen dat ik hier geen nachtmerries van krijg hahahaha....vat je um? nachtmerrie's...
ehum flauw
Nou welterusten allemaal!! ik kom morgen nog wel 's kijken voor wat ik dan weer word uitgemaakt?
Dáág

DubbelFun

Berichten: 88739
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 12:54

Alles is wel gezegd nu.
Slotje op verzoek van topicstarter.