Hoe gaat het in limburg ?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Hoe gaat het in limburg ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 17:18

We zijn druk bezig met verbouwen, niet van het huis maar van het paardengebeuren. Het was nogal een zooitje met hekwerken, gestort beton (ze waren gek op dingen in de grond vastzetten met betonblokken Lachen ) en bomen die in de weg stonden.
Nu hebben we 1 paddock af. Er moet alleen nog een hoger hek omheen, maar dat komt later. Ze blijven er prima achter, zelfs met bok en springwerk. Vandaag zijn we begonnen met de aanleg van de buitenbak. Eerst moest er het een en ander weggehaalt worden (hekwerk, boomstronken, coniveren (schrijf je dat zo?)). We zijn nu al bezig met de boomstronken maar die zitten flink diep. Dan word alles geegaliseerd en heb ik een 19X40 bak. Er komt ooit nog zo'n mooi schuin buitenbak hekwerk omheen, maar nu staat er nog zo'n hera's hekwerk omheen, werkt ook prima OK dan! . als dat klaar is word de 2e paddock nog geegaliseerd, daar ligt een megaboomstronk in, en dan word het tijd voor de stallen/boxen , maar dat is nog een beetje een probleem (via pb, zet ik niet hier neer i.v.m privacy van iemand). We hebben nu voor de winter een 4.5 x 5 box waar ze met z'n 2-en in kunnen en dat werkt prima!!
en zolang de bak nog niet klaar is heb ik een longeervolte en kan ik buitenrijden!

Verder gaat het met de paardjes super. M'n shetmerrie begint al een echt dame te worden. Ze staat mooi hoog op haar benen, en heeft een heel sierlijk hoofdje gekregen. Ze zit nu alleen al dik in haar vacht ondanks haar dekentje. Met Bram gaat het ook super! Ik ben begonnen met lveel ongeren / minder rijden en dit gaat super!!Hij is weer steeds sterker aan het worden in zijn spieren, verder is hij ontzettend braaf geworden maar nog steeds een showertje.
Ik ben zo verliefd op een welsje hier in de buurt. Misschien..... Lovers Bloos ... Het is volgens mij een merrie, en heel donkergrijs met een hele brede bouw, echt superstoer!!! Die staat in gedachte bij mij in de wei inplaats van 3 huizen verderop Schijnheilig .

Met mij gaat ie ook prima. Ben weer begonnen met dansen.
Met de gezondheid gaat het redelijk, voor morgen en woensdag staan ziekenhuisbezoeken geplant en ik hoop dat er nu eens duidelijkheid komt.

Binnenkort zal ik foto's maken van alles hier, maar w moeten eerst onze digi laten maken! Dat duurt nog wel even, maar ze komen eraan Cheese!

Groetjes

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 17:25

He Ymke, fijn dat het goed gaat daar in Limburg en met de paardjes!

mijn topper Cesair van 't Eemland (Vasthi van 't Eemland X Glen King Hill van de Bonte Parels) 26 mei 2005
Cesair X Jack: 12 juni 2018 Cesair's Eloy*
*Fenore van Gipsy Spirit*Fenore's Erynn*
Dag lieve Nicole♥, Dag lieve Vasthi♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, Berdien, lina1998, SentiBot, wend2009 en 39 bezoekers