Isolda ziet Melchior voor het eerst....

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jantina

Isolda ziet Melchior voor het eerst....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 10:44

Isolda zag mij al in de verte aan komen lopen, maar had pas toen ik dichterbij kwam in de gaten dat ik iets bij me had. Ik geloof niet dat die oren verder naar voren konden van nieuwsgierigheid.
Toen ik achter de bosjes weg kwam liet ze eerst maar eens een flinke schreeuw horen om indruk te maken.
Melchior gaf het schattigste piepje ooit Lovers

En na dat schattige piepje was het hek van de dam. Isolda vond Melchior eng *LOL*
Hals erop en snurken maar. Showen als een gek en heel af en toe klauwen met het voorbeen.

Een goed besluit van mij om Melchior en Isolda heeeeeel langzaam aan elkaar te laten wennen OK dan!
Isolda staat rechts in de wei, Berber in het midden en Melchior uiterst links. Berber vond het wel interessant zo'n kleine frutsel en was er niet zo van onder de indruk.

Ohja en Melchior? Die staat lekker grasjes te eten en laat die grote merries maar gek doen. Hij vind het allemaal maar zo-zo. Hij was erg blij met al dat gras, maar toen ik weg ging moest ie toch wel even naar me hinniken Lovers

De sweetest pony ooit. Ga zo nog maar weer even controleren of alles goed gaat Bloos!

Afbeelding

verkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:04

ahhhh!! wat voor ponytje is melchior? en hoe ou is ie?? jammer dat j efoto het niet doet!! lijkt me een vet lief beestje!! D:D:D:D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:14

dubbel
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 26-10-03 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 11:14

De foto doet het wel, alleen je moet eigenschappen doen en dan de link kopieren en in de balk zetten. Lief ponietje. En wat kan isolda zich aanstellen zeg.... }>
Maar heb jij melchior gekocht? Of komt ie logeren ofzo? Verward

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 11:41

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:07

Ik had al zo'n vermoeden dat Isolda zo zou reageren! *LOL*
Maar wie weet wil ze straks bij hem net zo veel indruk maken als die Paso hengst Knipoog
Iig fijn dat Melchior het allemaal prima vindt! Staan ze nog op hetzelfde land?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mizz_mol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 20:11

ooooooow wat is hij cute Schijnheilig

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-03 20:56

Nee ze zijn nu in een andere wei. Hier staat nog redelijk goed gras.
Melchior vind alles best. Ik heb net nog even een controle-ronde gemaakt (met zaklamp Haha! ) en hij lag heerlijk te slapen Lovers
Isolda en Berber waren ook al verontwaardigd dat ik ze kwam storen in hun slaap *LOL*
Berber heeft Melchior nog flink de stuipen op het lijf gejaagd vanmiddag door aanvallen-uit-de-verte te plegen. Er zit ongeveer een drie/vier meter tussen Berber en Melchior en Berber kwam iedere keer aanstormen. Die arme pony schrok zich iedere keer te pletter Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie