hele week op gandhi gereden!!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnnaBabs

hele week op gandhi gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 18:15

Ik reed voordat ik zelf pony's had altijd op een paar paarden van een man. Helaas heb ik daar door mijn school nu geen tijd meer voor, maar deze week was het herfstvakantie. Het meisje dat nu op een van die paarden rijd was deze week op vakantie en toen werd ik gebeld of ik gandhi niet een weekje wilde komen rijden. Gandhi had al 2 weken stil gestaan, omdat Denise haar teen had gebroken en niet kon rijden, dus had Yvonne (die op Gandhi rijd) die 2 weken op Lou-Lou(paard waar Denise op rijd) gereden.
In het begin van de week was Gandhi ontzettend stijf en het duurde ongeveer 3 kwartier voordat ie een beetje los was en we aan de gang konden....maar dan kan dat beest lopen zeg!!! Mooi de achterhand eronder, mooi los in zijn lijf en netjes aan de teugel! Ik was echt zo trots op dat paard!! Vind het balen dat ik geen foto's heb gemaakt....
Je kon wel merken dat hij een tijdje stil had gestaan, want hij begon af en toe behoorlijk te stuiteren (om het maar even subtiel te zeggen) als hij moest werken, maar als ik hem daar eenmaal doorheen had gereden voelde hij echt geweldig!! Je zag gewoon elke dag weer vooruitgang. Vind het bijna jammer dat Yvonne hem weer gaat rijden, maar ik gun het haar wel hoor Haha!
Had vandaag Frans (eigenaar) nog aan de telefoon en die zei dat ik dan in de weekenden maar moest komen rijden en lesgeven...misschien dat ik dat wel doe, want ik weet nu weer wat het is om eens een echt paard onder mijn kont te hebben, is toch net wat anders dan een pony.
Maar goed, wat ik met dit lange verhaal wil zeggen is dat ik ontzettend trots op Gandhi ben en een fantastische week heb gehad!!

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 20:06

jammer dat ik niet langer ben wezen kijken... maar het was ook zo koud!

doe je me aub bellen...

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 20:34

ik doe je bellen.....en dan moet je de volgende keer maar rondjes gaan rennen mietje Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie