gisteren privéles...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

bakkabouter

gisteren privéles...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 12:14

Gisteren had ik mijn eerste privéles op Maritsa (een van de betere manegepony's)Het was erg leuk,en op dat halfuurtje heb ik meer bijgeleerd dan ik normaal op een maand tijd in groepslessen leer.Maar nu blijkt dat ik eigenlijk veel slechter rijd dan ik dacht dat ik rijd Bloos!
Mijn benen liggen te ver naar voren,mijn dijspier is te hard opgespannen en mijn buitenhand gaat steeds plat liggen.Ik ben blij dat ik het weet,want ik had evengoed nog maanden kunnen verder rijden op deze manier,maar het komt wel ff aan van wow,ben ik dat zo slecht?
Wel kreeg ik al snel opmerkingen dat ik heel consequent was en dat ik steeds goed wist waar ik mee bezig was.
Ik kijk nu al uit naar volgende week Haha!

Grammar, it's the difference between knowing your sh!t and knowing you're sh!t.
Mensen met een zuiver geweten hebben een slecht geheugen.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:26

Hahahahaha, is wel fijn he, dat je dan weer weet waar je aan moet werken. Ik kreeg pas te horen, dat ik teveel op mijn rechterkant zit. Had geen van mijn leraressen ooit gezien, maar ik had mijn eerste springles en zij zag het meteen.....

Prive lessen zijn ook altijd veel beter, tenminste even de aandacht alleen voor jou. Hoewel dat soms toch minder fijn is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie