ondanks hitte toch wel lekker gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-01 22:04

vandaag had ik dus helemaal geen zin om te rijden!!ik wou nog afbellen, maar ik ben achteraf erug blij dat ik het nie gedaan heb!!ik zat op romeo, iedereen vind hem een beetje vaag..hij loopt eigenlijk altijd in een nep krul en dan doet ie heel vaag met z'n hoofd(naar voren en weer naar achteren)en tegelijk zit ie een beetje vaag te doen met het bid...dus, ik had een ideetje..(das het voordeel als je andere al op een paard hebt zien rijden!!!)ik d8 dus:hij gaat iig NIET in een nepkrul, wat er ook gebeurd!dus ik reed hem in het begin laag en rond, in het begin had ie daar wel moeite mee omdat ie dat dus haast nooit doet...maar het lukte..(dat was in stap)maar toen gingen we in draf...toen was alles weg...(na een half uur gingen we pas draven omdat het zo warm was erug rustig aan gedaan)maar toen gingen we al snel weer in stap en kwam allees weer goed, veel oefeningen gedaan zo als wijken en schouderbinnen(wel moeilijk als je paard laag in z'n hals wilt houden!)hij schijnt ook nie aan te willen springen in galop, dus ik geef m'n hulpen erug duidelijk..ging ie harder draven(was ik dus al bang voor)dus ik neem hem terug, ging ie wel in galop, toen ging ie beetje heeeeel erg hard, maar na een lange zijde ging het heel goed. verder nog ff op de andere hand gegalopeerd en wat oefeningen in stap gedaan en nog ff gedraaft( toen ging het echt heeel lekker)aan het eind heb ik hem nog ff opgericht en het ging heel goed, hij nam goed gewicht in m'n hand...dus al met al, lekker gereden, nog complimentjes van de instructeur gehad en blij afgestapt, dit is voor het eerst sinds tijden dat ik een paard weer echt leuk vond!!(behalve grannie een debby)bij zo'n paard heb je tenminste het gevoel dat je iets goeds gedaan hebt voor het paard..(hij is trouwens echt heeeeel anders dan grandeur en pluut)ik ben weer helemaal: Party!! Party!! Party!! Party!! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Igniss, mosimonster, Ruai en 110 bezoekers