We hebben er eindelijk een veulentje bij!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jeanine

Berichten: 227
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Nederwetten

We hebben er eindelijk een veulentje bij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-03 21:27

Vanavond na het eten kwam Carla bij ons uit de buurt bij ons aan de deur, met de vraag of wij nog een stal over hadden ivm het verkopen van Kyra, de twee maanden zijn om en alles gaat goed behalve met mijn Getsie die heeft zo'n gigantische liefdesverdriet. Ikke dus meteen van ja hoezo????? Nou zegt ze ik heb vandaag een pony voor mijn dochtertje gekocht en die moest ik gelijk meenemen maar ik heb maar twee stallen dus nu staat dat veulen eigenlijk in de weg, dat was dus Odessa van vijf maanden oud en goed afgespeend, die niet eens van haarzelf was maar ja dat is weer een ander verhaal. Ik zeg ik zal effe mijn moeder halen dus die er eenmaal bij en ja hoor een uur later stond ik de middelste van onze drie stallen uit te ruimen voor Odessa. Ges was eerst heel blij hinnikde hinnikde hinnik. Maar toen ze zag dat ze bij haar op stal kwam werd ze toch wel een beetje behoorlijk sjaggie op dat kleine ding en de Geiten Sam en Belle waren het er ook niet zo maar mee eens dat ze een nieuwe buurvrouw hadden zonder dat eerst te hebben overlegd en en in drievoud aangevraagd gekregen enz enz. Een enorme toestand op de Bernerhoeve/Schoteldonksehoeve. Maar na een kwartier was iedereen weer weg en en bleef ik alleen achter met mijn beestjes en Odessa. Ik een sigaretje opgestoken een stoel erbij gezet en relaxed gaan zitten kijken hoe het kennismaken voortging. Na nog een half uurtje ben ik maar naar binnen gegaan want de rust was wedergekeerd in huize van Gogh! Later nog effe wezen afsluiten want toen kwam Carla nog effe veulenbrok brengen want het beestje had nog niet gegeten.
Al met al een turbulente avond maar met een geweldig eindresultaat, namelijk Mijn Getsie heeft weer een maatje!!!!
Groetjes Jeanine

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 13:39

Cool! Dat je een veulen erbij hebt.

Ik moet maar eens vlug komen kijken.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 19:16

Gefeliciteerd!! Hardstikke leuk!