Mijn verzorgpaard is verkocht.....!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 17:27

Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Balennnnn mijn verzorgpaard is al voor 90% verkocht en maandag wordt ze gekeurd oliebolttt vanavond rijd ik haar voor het laatst!!!!
Sni Snik

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:46

Balen heee!!!!
Weet je aan wie? Dan kan je misschien nog een keertje vragen of je langs mag komen?

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 17:47

he wat oliebol voor je!!Geniet maar van de laatste momenten en sterkte ermee!!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:39

goh!! wat erg voor je Huilen *snik* geniet maar vanavond en heel erg hopen dat ze vlakbij komt te staan en je haar nog eens op kunt zoeken Verdrietig

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 19:49

jeetje wat rot voor je zeg!!! Zou jij 'm niet willen kopen?

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-01 22:31

ZO ik ben net terug van het voor de laatste keer rijden van mijn verzorgpaard GEISHA, ze liep deze keer vrij goed dus ik ben wel tevreden.... om even te reageren op sommige reacties!!! Ze komt best dicht in de buurt testaan, gelukkkig, bij de eigenaresse in de woonplaats, zij gaat ook de koopster(tje) begeleiden, ze is namelijk gekocht door een meid van 14. Ze komt bij een boer te staan!!! Maandag wordt ze gekeurd maar ik weet al voor honderd procent zeker dat ze weggaat, aangazien ik maandag ook bij de keuring ben zie ik het meisje, afgelopen week (toen was ik op vakantie) heeft ze les gehad op Geisha en leren bandageren, poetsen, rijden vooral een zitles in het begin kon ze nog neit aangaloperen terwijl ze het vanuit stap al doet!!!!! Ik denk dat ze het daar best goed krijgt alleen zit ik nu weer zonder paard!!!!! En ik wilde haar ook helemaal nietkopen het is een schat van een beest, maar niet echt mijn type paard, ze is niet eigenwijs genoeg.... ik vond eht heel gaaf om haar tedoen maar mijn "droompaard" is zwart (zij is een bruine), eerlijk, lief, aanhankelijk, eigenwijs, maar niet gemeen, wil voor je werken of te wel het ideale paard!!!!!!!!
nou mensen ik ga slapen, Slapen

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:40

Verkoop jezelf erbij?

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-01 22:44

vervelend voor je zeg

maar eeehh n mooi paard heeft geen kleur

Marline
Berichten: 31
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-01 07:23

Misschien verkoop ik me zelf ook wel, maar reken er maar niet op,zou m'n vriend niet zo leuk vinden!!! Tis ook een droompaard!!!